TH_TeamHorten Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 HAR SITTE PÅ I... 320 km\t på den tyskemotorveien... (Passe fort) :cool: MEN, når plutselig en trailer svinger foran oss, ca. 600m unna. DA har du HJERTET i halsen... puke Det gikk bra :eek: (Fortsatt redd) damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Hadde nok blitt redd, men hva har det på mediaforumet å gjøre?:rolleyes: Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Lurte jeg på å:rolleyes: Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 hadde jeg kjørt selv så hadde jeg nok ikke blitt så redd. Man er alltid "reddest" når man sitter i passasjer setet og ikke styrer noe som helst Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Kanskje det kommer bilder senere??? :-P Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by ozzy Hadde nok blitt redd, men hva har det på mediaforumet å gjøre?:rolleyes: Hvor skulle jeg da plasert det??? Det er en annen som spør om hvor fort har dere kjørt??? ett eller annet sted her i MediaForumet... Derfor... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mach1 Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by TH_TeamHorten HAR SITTE PÅ I... 320 km\t på den tyskemotorveien... (Passe fort) :cool: MEN, når plutselig en trailer svinger foran oss, ca. 600m unna. DA har du HJERTET i halsen... puke Det gikk bra :eek: (Fortsatt redd) damndamn Hehe, trailere som skal kjøre forbi hvernadre på tofelts autobahn er jo dødføtt. Begge trailerene går jo i 100 km/t, og han som blir forbikjørt slakker ikke av. Regner med at det var dette som skjedde, hvis ikke lå dere i feil fil. Siter - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by TH_TeamHorten Hvor skulle jeg da plasert det??? Det er en annen som spør om hvor fort har dere kjørt??? ett eller annet sted her i MediaForumet... Derfor... :D Så hvorfor er posten blitt flytta til off topic da?:rolleyes: Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Aner ikke... :confused: :confused: :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Fordi det ikke er noe innhold eller mening med posten, og skulle egentlig bare vært sletta.. "Jeg har sittet på en bil, som ikke kræsja. Hadde du blitt redd?" ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Andeeh Fordi det ikke er noe innhold eller mening med posten, og skulle egentlig bare vært sletta.. "Jeg har sittet på en bil, som ikke kræsja. Hadde du blitt redd?" ... Du er ikke helt positiv... (Noen ganger...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Andeeh Fordi det ikke er noe innhold eller mening med posten, og skulle egentlig bare vært sletta.. "Jeg har sittet på en bil, som ikke kræsja. Hadde du blitt redd?" ... Man kan da sitte på i en bil og bli redd forde om den ikke kræsjer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 hvilken bil/sykkel? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Jeg aner en dødfødt tråd... :D :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Andeeh Fordi det ikke er noe innhold eller mening med posten, og skulle egentlig bare vært sletta.. "Jeg har sittet på en bil, som ikke kræsja. Hadde du blitt redd?" ... Ja det har du :p Og det var ikke 320. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg