TKarlsen Skrevet Mars 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Kom over en side på nettet med plasti dip, og har lest om det i gatebil bladet. Men hvordan er det å jobbe med? Ser jo at folk sprayer hele bilen, felger og alt. Hvordan er det å fjerne plasti dip etter at man har sprayet det på? Og kan man f.eks spraye en hel bil, og få et bra resultat av kun spray bokser? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Mars 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2013 Like lett å jobbe med som vanlig lakk uten om at man trenger ikke å være like nøye på forarbeid, litt avfetting gjør jobben. Skal man spraye over større flater ville jeg ha brukt sprøyte, må også sprayes på med flere tynne strøk. Finnes massevis av videoer på youtube. Å plasti dip er let som en lek hvis man har lagt 6-7 lag. Må også være obs på at plasti dip ikke tåler sterke avfetninger! Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2013 ja, leste litt om det igår. Prick bort fjerner plastidippen sto det Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 [ATTACH]37551[/ATTACH] Ofret reservehjulet idag :) Prøvde meg litt med plastidip. Null forarbeid, og dårlig maskert. Men ble jo greit. Imorgen skal jeg se om den er like lett å dra av :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 4, 2013 Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 (endret) Har planer om å prøve dette på ett felgsett, hvor i nærheten kan detta kjøpes? EDIT: Har funnet en forhandler "rett borti gata" :) Endret April 4, 2013 av Jesper1201 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2013 Street design har vel? Prisene er også greie der Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Så at Sarpsborg motorverksted er forhandler, og de holder til 10 min unna, så tar turen dit. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg