TKarlsen Skrevet Mars 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2013 Leker litt med tanken på å spraye felgene mine sorte med plastidip. Hva mener dere? Originale: (felgen er plassert ved siden av bilen. felgen du ser bak er vinterfelgen) [ATTACH]37244[/ATTACH] Photoshoppet: [ATTACH]37243[/ATTACH] Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Berntsen Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Hvis jeg skal si hva jeg mener: Helhetsintrykket var bedre på bilde 1 hvor felgene matcher takrailsene og vindusrammen. Med chromeline må man nesten ha sølvfargede felger, og en svart bil med svarte felger blir nesten litt for svart. Siter JB Volkswagen Golf '97 Volkswagen Golf '13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Hvis jeg skal si hva jeg mener:Helhetsintrykket var bedre på bilde 1 hvor felgene matcher takrailsene og vindusrammen. Med chromeline må man nesten ha sølvfargede felger, og en svart bil med svarte felger blir nesten litt for svart. Enig, derfor jeg satte på felgene igår uten å spraye dem :) [ATTACH]37380[/ATTACH] Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg