Gå til innhold

nok en grunn for å tråkke gassen i bånn

Ranger emnet

Håkon A

Anbefalte innlegg

Det gjør jo ikke no for oss... ser vi en V70 som dasser avgårde så er det jo bare å kjøre fra de :) hehe... nedda..

Ut i fra artikkelen virker det jo som om det er alt utstyret i bilene som er problemet... men.. kan det virkelig være SÅ mye utstyr som gjør bilene ustabile?? Kanskje de burde vente til de får på sommerdekk.. ;)

Hadde vært morro å vist om de mener ALLE V70'ne er sånn, eller om det kun er politiets biler..

Forøvrig kjekt å vite at den barskeste av dem har 200hk jerkoff Og det er jo ikke mange av de som er XC, eller vanlige Awd'r...

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tru de regnet med problemer med de bilene.

Hvis du hadde lyst på feilfrie biler hadde de jo ikke kjøpt Volvo.

"Det beskrives som en følelse av å ha en tank med 300 liter vann i bagasjerommet."

-Sånn føltes det når vi testet en '99 V70(forrige mod) i fjor sommer, samme følelsen som i alle VW Passat, som å kjøre båt på veien. Testet nye V70 i høst, var ikke så mye bedre den.

Det er rett og slett bilene som er møkkat :ssip:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt en V70 180hk med 225/45-17 og bilen løs i røva. Er vel det multilink eller hva f det nå heter.

Silverboy husker du ikke hvordan R AWD var???

Bak hjula svinger litt

Når jeg opplevde dette på sommern så lurer jeg på hvordan det blir med vintredekk hehe

Men det er jo ikke no bombe at snutten ikke kan kjøre

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja, husker jo hvordan bilen "ville av veien" når vi kom over bakketoppen i "griserumpa" i 190.... ingen kul opplevelse.. måtte begynne å bremse før bakketoppen isteden *snufs* blir jo ikke bra tider av DET... ;)

Nei det passive styresystemet bak på de bilene kan de få billig tilbake igjen.. funker nok bra i lange rooolige svinger, da blir bilen mer nøytral, men skal man S-svinge litt osv så blir det problemer, da bakenden vandrer fram og tilbake.. blir masseforskyvelse av sånnt = sladd.... (når man ikke vil...).. møkka system, og møkka AWD system...

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror onkel burde ha et kjørekurs jeg... når lokalhelta i skinn kommer å skal leke macho med 200 hk 'værstingen' sin blir det kansje litt for meget å ikke ha 1000elektroniske duppeditter til å styre bilen for deg...

men det gjør ikke meg noe om noen av de hormonfulle gutta for seg en lærepenga så de skjønner hvem som eier veier... høhø

:D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider