Gå til innhold

R.I.P Integra Type R i Skien

Ranger emnet

Precious

Anbefalte innlegg

Originally posted by GTTURBO

Kjipt å høre.

Men når du skal ha deg ny vet du at du ikke skal ha feilhjulstrekk ihverfall.

Du og den jævla feilhjulstrekken din... Har du blitt grisa av en FWD en gang eller? Du nevner jo dette i hver eneste tråd jeg ser du tar del i og handler om andres biler?

Anyways, kjipt det der, extrah! Får holde meg oppdatert på hva som skjer med bilen...

Godt at det gikk bra med dere to iallefall...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel ikke noe "feil" å kjøre Integra R? Synes det er en høvelig bil jeg...

Dessuten har du jo fått vist at det er en tålig sikker bil om en skulle dra av veien på nytt igjen.

Jeg var med på en skikkelig snurr med dertil lyktestolpe og et par tre ganger rundt i grøfta - og det går jævlig fort når det først skjer.

Se etter en ny en du..... (står en svart ikke langt her i fra...)

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den når bilen ble kjørt ned av falken (viking?). Nydelig bil, trist..

En kamerat sa "no skyline greier har kræsja oppved limi" Hehe

Og hvis det er no trøst, du er ikke den eneste som har vært ute av veien oppi der.. :rolleyes:

Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Integra Type R er kåret til verdens beste framhjulstrekker ja..Jeg er såklart mest glad i bakhjulstrekk. Men når det er glatt å sånn er fwd bedre å kjøre syns jeg..Vraka 240`n før i vinter.Da kjørte jeg Galant i 3mnd..Helt greit syns jeg! :D

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider