SierraTyphoon Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Må skaffe meg ei "guide"/reperasjons bok... lurer på den som Hayne selger, noken som veit om noken betre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Tror neppe du får bedre mekke-bok enn Haynesboka.. har en til Sierra V6, og den var det mye hjelp i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Gå for haynes du.. skal lete leeeeenge etter noe bedre!! Har selv hatt en haynes bok på sykkel og en på MB 230. fungerte meget bra! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjapp1 Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 m'm. Helt enig. Haynes er bra. iallfall fungerte den for me da jeg hadde en 2.0L. Eneste jeg ikke likte var at tektsten var på svensk.. Siter Har: 92' Ford Scorpio 2.0i GLX 89' Ford Sierra 2.0i CLS (til salgs) Hatt: 83' Ford Sierra 2.0L, '84 Ford Sierra 2.0L, 85' Ford Sierra 1.6L, 86' Ford Sierra 2.0L, 87' Ford Sierra 2.0iS, 86' Ford Scorpio 2.0iGL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pez Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Jeg har selv en del Haynes bøker å syns de er ganske bra!!! Anbefales! Siter Old Fords newer die, they just go faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Enig i at Haynes bøkene er bra! Hvis jeg skal finne noe negativt med dem må det at jeg ikke fikk NOEN av el-skjemaene til instrumentpanel i Sierra 2-liter boka til å stemme med min '90 2.0i DOHC :rolleyes: Jeg sjekket det grundig, og verken farger, antall pinner og hvor hver pinne gikk til (fulgte kobberbanene i kretsen) stemte med instrumentpanelet mitt. Snodig greie egentlig. Ikke jeg eller fatter fikk det til å stemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 http://www.petrunko.aaanet.ru/heynes/sier.htm Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg