springbrett Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Her er jo det mange dyktige ps folk og ettersom jeg er en grønnskolling, er det noen som kan hjelpe meg med en logo? Det er for Sea Ice ismaskiner. Kunne tenke meg at det stod sea ice, noen som har lyst å pøse på med kreativitet? Takker for alle forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Mekke på det bildet du la ut, eller mekke en logo fra skratsj selv? :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by GalnemaX Mekke på det bildet du la ut, eller mekke en logo fra skratsj selv? :) Tenkte på det bildet jeg lå ut, ettersom det er innmaten i en ismaskin. Men selvfølgelig står dere fritt til å starte fra skratsj.,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 ^ ^^ ^^^ ^^^^ ^^^^^ ^^^^^^ ^^^^^^^ ^^^^^^^^ ^^^^^^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg