itinde Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 (endret) Hei Jeg har en golf 3 1,6 1996 modell. De siste 3 mnd har jeg merket at bilen er dæv. Det er som når man kjører med lite bensin på tanken, den veksler, ene stunden er den dæv, andre helt fin. Den har kun gått 55.000. Det er ikke før etter at jeg har kjørt den at den har blitt kjørt litt lengre turer. Det virker som den tikker litt, og går skarpt om jeg kan si det sånn. Registerreima ble byttet ved 30.000 den 07.10.2011 så det skal være helt finr. Det er også en liten strammer ved reima, den er helt løs. Vet ikke hvor mye det skal kunne gå ann å bevege på den, men har hørt at den skal være med litt slakk, ikke vet jg. Skal også nevne at det har lekt litt kjøleveske, men har byttet den kula, tanken til kjøleveska. Virker som det hjalp, men tror muligens det fortsatt lekker. Noen som har et forlag til hva det kan være. Mistenker at det er noe galt med toppen, eller evt ventiler. Bilen går greit enn så lenge, men vil gjerne få funnet ut av det før noe evt ryker. Så det blir så billig som mulig. Virker ikke som eksosen er noe spesielt hvit. Heller ikke noe grums i kjølevannet, eller rundt ved lokket. Endret Mars 27, 2013 av itinde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 ... Sier du at strammeren er løs?! Kan høres ut som om det er noe galt med oljetrykket - Tviler på feil med ventilløftere (noe som også er en vanlig kilde til tikking) Det at bilen er periodisk trøblete kan ofte bety feil med følere - Du får begynne med en diagnosetest hos Møller (Eller noen med VAG-Com). Når du får lest ut feilkoder er det MYE lettere for oss og hjelpe ;-) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg