Audi1234 Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 Har en Audi A4 1.9 TDI Quattro 2005 mod som gnisser ved styring.. Tidligere i dag gnisset det bare når jeg bremset (litt rust på bremseskivene), men nå gnisser det når jeg svinger litt hardt til venstre eller høyre. Noen ganger kommer gnissingen helt tilfeldig under kjøring (50 kmt).. Dette har bare skjedd to-tre ganger. Vet ikke hvordan jeg skal forklare gnisselyden, men den er veldig lav og er på fremhjulebe.. Hva er dette? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Runar Nesheim Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Hei... sjekk bremseklossene dine og skivene..... For hvis det begynner å bli metall mot metall så vil de begynne å lage gnisse lyder.. Bremsene begynner allti å lage lyder nå de er slitt å på tide å bytte.. Mvh Bård. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satin Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Er jeg som er trådstarter, men måtte lage meg ny bruker - glemte passordet! :P Tusen takk for svar. Sjekket bremseskivene i dag og de er ganske rustne rundt, ca 1-2 cm rust rundt hele... Pappa har sett på det (har ikke så sinnssykt mye greie på bil), og han sier det vil slite seg bort etterhvert. Bilen ble kjøpt for ikke så lenge siden og den har stått ganske mye i ro, så kanskje det er derfor de har rustet? Er bare fremme vell og merke.. Skal uansett sikkert få byttet dem. Tusen takk for svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg