axman Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Har en 2003mod a4 avant. må ha nye viskere. jeg har bare hatt biler med krokfeste til viskere før, ikke som på denne. Må jeg til audi forhandler for og kjøpe viskere? Ser også at det blir solgt sett med nye armer også, hva er vitsen med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Runar Nesheim Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Hei... du må ikke til forhandler for å kjøpe nye viskere nei... jeg kjøpte nettopp nye til min A4 2002 Avant.. 500kr på Mekonomen... skikkelige viskere... så prøv på mekonomen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2013 Knapt 1000 kr hos Møller for nye armer med viskere av moderne type "aeroflat" -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Mars 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2013 Jeg ga rundt 250 på Torshov. Var greie de, har hatt dem i et år nå, og er fortsatt gode. Hverken Mekonomen eller Bilxtra i sørlandsparken hadde slike viskere på lager når jeg kjøpte, kun Torshov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axman Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2013 Da blei det komplett sett med nye armer og aeroviskere fra ebay tyskland. kr 560 med frakt, så får vi se hva det blir i toll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2013 Mens du venter på at de kommer, så kan du evt. være på utkikk etter en liten avtrekker. Det kan være greit å ha for å demontere viskerarmene, men det går oftest å vrikke og dra også med litt tålmodighet. Pass på å ikke skru de ordentlig fast før du er sikker på at de er justert rett på akslingen. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axman Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2013 Ok takk for tipsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoyland Skrevet Mars 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2013 Da blei det komplett sett med nye armer og aeroviskere fra ebay tyskland. kr 560 med frakt, så får vi se hva det blir i toll Blir ikke toll på bildeler :) Siter Audi A4 1.8T S-line '03 x - Audi A4 1.8T '97 x - Audi 80 2.0E '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankyboij Skrevet Mars 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Blir ikke toll på bildeler :) Man det kan komme utlagt moms, som man må betale ;) Siter Audi A4 B6 TsQ - Volvo V70 (solgt) - Audi A4 B5 TQ (solgt) - Volvo 440 (solgt) - Volvo 460 TIC (solgt) - Volvo 460 (spiker) - Volvo 242 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg