JHU Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Hmm... blir vanskelig å få gjort no planlegging uten dato.... håper du får vite den i morgen.... Jee: Tar du med nok A4 "glass-og-rammer" til å fikse sponsor plakketer??? Sitter ikke du på penga JEE... hvor mange sponsorer var det??? chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BABOON Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 jeg har lurt meg inn og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Hmm.... maroon.... hvor har jeg hørt det navnet før....?? Så du baboon'n i bildet da?? babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 :usuck: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 test 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeeRacing Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Test meg her, og test meg der....pass deg, kan fort bli sår av sånt. uhhmmwhat? Er det snart så vi skal yppe på oss noen vannpumper :ssip: som florerer på forumet her ell? fucku En hel vinter til neste gang nå... Men du verden og jeg gleder meg til sommeren. Ny bil og ny motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeeRacing Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by JHU :usuck: Hvem var denne rettet til!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Måtte bare teste... hadde ikke noe annet å si.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 hei gutta... Åssen tider kjøre dere på??? :D Ser kjent ut det bilde på avataren din... banen asså... dragcar Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Den på bildet der har klart 13.6 på gatedekk... Gode gamle Gardermoen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Må teste litt jeg også onfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Det brenner i motoren din IDA48!! babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Jeg vet - den brenner etter å bli bytta ut med broren sin yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeeRacing Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Jøss! Er det motoren du skal ha i jolla di? Tøff-tøff-tøff...vampire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 WOW det var litt av en motor!! Ser ut som du har byttet ut orginal forgasseren med to store... gir det noen effektøkning å snakke om??? Er det lov å kjøre med sånt eksos anlegg?? ...kjenner du noen på Mogreina som ser ut som han her: babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg