boXer Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Hallå gutta slenger meg på jeg... har 74 fiber Bobla utenfor viduet her enda så... Skulle ønske den var vetaran :rolleyes: Så en sort 68(trur jeg) Boble med 1835 motor og lystgass annlegg til salgs i et blad her... Noen som kjenner til den? Var også å titta på race bobla til Andersson her om dagen. Kjenner de som eier plassen den står på. Var av noen grunn ikke motor i den, men grom bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Hei sveis... høres ut som bobla til Roar Lunde... mørk blå med polerte empi fivespoke? ...men den er ikke så ny som 68... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Andersson? Min mener du? Hvit og blå med sjakkbrett bak og aluvinge? Den er ikke min lenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 JHU: litt offtopic men, ser du bor i sandefjord. er det du som har den bobla som står ved bugården u.skole? synes den likner fælt.. ikke at jeg har så mye peil på bobler da ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Originally posted by 48IDA Andersson? Min mener du? Hvit og blå med sjakkbrett bak og aluvinge? Den er ikke min lenger.. Ja den ja, solgt den altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Originally posted by boXer Ja den ja, solgt den altså? Jupp, racer med den det er bilde av i avataren min istedet...den kan tross alt kjøres til stripa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Jepp Schlasken... babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg