captenen Skrevet Mars 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2013 Oppdaget her om dagen når jeg skulle bytte nærlyspære at lysbryteren ikke virker.Bilen har kjørelys og de fungerer fint.Når jeg setter på parklys så virker de og lydvarsler virker.( Med tenningen av)Men når jeg vrir den over til nærlys så er det fortsatt bare parklys!Er rimelig sikker på at dette har fungert før! Har tatt diagnose men kom ikke opp noe feil der.Noen som har noen tips om hva det kan være? Defekt lysbryter? Sikringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Oppdaget her om dagen når jeg skulle bytte nærlyspære at lysbryteren ikke virker.Bilen har kjørelys og de fungerer fint.Når jeg setter på parklys så virker de og lydvarsler virker.( Med tenningen av)Men når jeg vrir den over til nærlys så er det fortsatt bare parklys!Er rimelig sikker på at dette har fungert før! Har tatt diagnose men kom ikke opp noe feil der.Noen som har noen tips om hva det kan være? Defekt lysbryter? Sikringer? Hei sikring 20 og 21 er til nærlys men da tror eg ikkje kjørelyset hadde virket heller,høres ut som det er bryteren din. Her er link til ny bryter hos car bock i tyskland koster 27€ for ny så kommer frakt og fortolling i tillegg da. Headlight Switch Control VW Golf IV Bora Lupo New Beetle Passat (3B,3 Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Nærlys, eller fjernlys, funker ikke med tenninga AV. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
captenen Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Er du helt sikker på at de ikke skal virke bare med å sette bryteren på nærlys og tenningen av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
captenen Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Har sjekket litt jeg også men det jeg er usikker på er at de bryterene jeg har funnet på nettet er for tåkelys både foran og bak.Min har bare tåkelys bak.Regner med at disse bryterne passer bare at tåkelys selfølgelig ikke virker foran når jeg ikke har det på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Min bil lyser med tenningen av og så varsler den med lyd att tenningen er av. Lysbryter med tåkelys foran skal være lik etter hva eg forstår da med ekstra utgang til tåkelys foran, Har sett de ettermontere tåkelys på forum og da tok de og monterte kontakt i pluggen som går inn i bryteren og byttet bryteren til sånn med tåkelys foran. Lykke til :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
captenen Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Får vel ta og bestille en sånn bryter og se om det fikser problemet.Jeg er 99% sikker på at både parklys og nærlys har fungert med tenningen av og da med lydvarsler som du skriver.Ser de har den for ca 300kr på nettet her i Norge.Takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Får håpe det løser problemmet ditt da,er utrolig lett og bytte denne bryteren :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
captenen Skrevet April 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Nå har jeg byttet bryteren og det hjalp ikke!! Fortsatt ikke nærlys,bare parklys på bryteren! Mulig jeg har tatt feil hele tiden at det ikke har virket med tenningen av!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Told you so ;) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg