thomasas88 Skrevet Mars 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2013 Hei. Jeg står litt fast. Kjøpte nylig "orginale" tåkelys til bilen som passer perfekt, og er montert. Tok vekk dekslene der tåkelysene ble satt inn, for det var ikke tåkelys montert fra fabrikk. Men det ser ut som det er lagt opp til å innstalere selv på en måte. Det lå en kontakt ved hvert tåkelys deksel, som passer perfekt til tåkelysenes egne kontakter. Men når jeg ser inni bilen, så er det en slik stardard knapp som ikke funker som skal være til tåkelys. Har sjekket instruksjonsboka, å jeg har knappen til tåkelysa, men den går ikke inn, for den "skal ikke brukes" liksom. Det er ikke noe strøm i ledningene til tåkelysene, sikkert fordi jeg ikke får skrudd på bryteren. Men tittet i sikringsboksen, å det ligger en 20a sikring til tåkelysene. SÅ alt er egentlig gjort klart på forhånd, men orginal knappen til tåkelysene går ikke inn. Noen ideer? Er det slik blombering på denne knappen som jeg må fjerne evt? eller noe. takk på forhånd :) Siter Just because i rock, doesnt mean i'm made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonjo Skrevet Mars 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Vil huske at man må inn til Volvo å få fikset tåkelysene... men jeg kan ta feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg