Johansen94 Skrevet Mars 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Hei! jeg har et problemer med at clutchpedalen går i bunn på min C3 når det er kaldt, og etterhvert som bilen blir varm så spretter pedalen ut igjenn å fungerer som den skal... noen som vet hva dette kan være? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Altså fungerer ikke clutchen når det er kaldt, at den ikke løser ut? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mars 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Hadde sånn på Honda civic'en min.. der var det tegn på at clutchpumpa holdt på å ryke. Men hvordan det systemet virker på Audi vet jeg ikke :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen94 Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 Clutchen løser ut, men det er trykket som skal sende clutchpedalen tilbake til "nullstilling" som ikke er der, men det er kun når bilen er kald og den har stått natta over. Når bilen er driftsvarm, så fungerer pedalen som den skal!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 Treghet i hoved- eller slavesylinder? Prøvd å bytte bremsevæske i systemet? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen94 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Bremsevæska skal byttes, i forbindelse med skifte av et morkent bremserør, så jeg håper at det kan løse problemet! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg