Gå til innhold

BMW compact turbo observert i Skien..

Ranger emnet


bjaa

Anbefalte innlegg

Hallo

 

Var på Toto i Lennsmansdalen i Skien idag...

Der svingte det innom en styla BMW 3 serie Compact....

Den var lav forran, hadde store felger og grom lyd...

Og når han kjørte ut så jeg det stod bak "kompressor", men når han dro på hørte jeg en smågal turbo lyd..Begge deler? Litt tvilsomt...

 

Men uansett, så ut til å være en smågrom bil..Noen som vet om specs på den? Var rød..

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Den er ikke overladet! Og den er ikke rød, men sølvfarget..

 

Dah.... :rolleyes: Er FULLSTENDIG klar over dette da! Tarjei har en sølvfarget (M356), en rød 328 komp. comp., en sort m3 (...?) comp., en EVO VI og en A4.......! Går jo ann å ha flere biler da!? Faren kjører 993 RUF.....

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

 

Dah.... :rolleyes: Er FULLSTENDIG klar over dette da! Tarjei har en sølvfarget (M356), en rød 328 komp. comp., en sort m3 (...?) comp., en EVO VI og en A4.......! Går jo ann å ha flere biler da!? Faren kjører 993 RUF.....

Så det er en 328 med kompressor? Hvorfor hørte jeg turbo "popoff"?

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

 

Dah.... :rolleyes: Er FULLSTENDIG klar over dette da! Tarjei har en sølvfarget (M356), en rød 328 komp. comp., en sort m3 (...?) comp., en EVO VI og en A4.......! Går jo ann å ha flere biler da!? Faren kjører 993 RUF.....

Hm... masse penger han da? Litt av en garasje!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

Så det er en 328 med kompressor? Hvorfor hørte jeg turbo "popoff"?

 

Kan vel ha det på kompressor også... Vet ikke om den er til så stor hjelp, men den lager jo lyd når man slepper opp gassen;)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

 

Kan vel ha det på kompressor også... Vet ikke om den er til så stor hjelp, men den lager jo lyd når man slepper opp gassen;)

Har hørt endel kompressor biler da, og jeg er sikker på at jeg hørte en turbo "poppoff" ... Mulig det er begge deler i den? Har ikke sett mange biler med både turbo og kompressor..men det er jo faktisk mulig (så noe i bilsport)

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EVO`n står til salgs hos Tronrud bil og a4 er vel egentlig tatt i innbytte i en e-46 325 cab kompressor......

Hvor mye penger noen har vil ikke jeg uttale meg om, men han kommer iallefall fra en SVÆRT bilinteressert familie, og han har meget STOR kunnskap når det gjelder tuning og modding av div BMW`er!

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

 

Dah.... :rolleyes: Er FULLSTENDIG klar over dette da! Tarjei har en sølvfarget (M356), en rød 328 komp. comp., en sort m3 (...?) comp., en EVO VI og en A4.......! Går jo ann å ha flere biler da!? Faren kjører 993 RUF.....

 

Også har faren en av de råeste bilene som er lagd, Alpina 3.0CS

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andeeh

Nå husker jeg ikke historien hans, men noe som vokst opp på verksted med masse penger? ellerno..

 

Han er vel 18-20 nå..

 

Faren (Steinar) eier et firma som utvikler programvare til flytårn eller noe sånt og han har alltid vært bilgæern. Har ikke tall på hvor mange ganger han har dukka opp i gården her med fete biler.

 

Tarjei har forresten starta eget firma (Sykkelsalongen tror jeg det heter) der han er forhandler av sykkler og Aprilia 50-250 kubikk.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

 

Dah.... :rolleyes: Er FULLSTENDIG klar over dette da! Tarjei har en sølvfarget (M356), en rød 328 komp. comp., en sort m3 (...?) comp., en EVO VI og en A4.......! Går jo ann å ha flere biler da!? Faren kjører 993 RUF.....

 

Når du skrev - 'Det er Tarjei med M356 sin.......', så tok jeg det som om du mente at det var M356'n han kjørte med.. Og at det var denne som hadde kompressor og var rød liksom.

 

Men, det virker som om du vet mere om Tarjei osv enn jeg, så da er det ikke noe å diskutere..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår