TKarlsen Skrevet Mars 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2013 Hva er forskjellen på AC og DC ballastere? Hva bør man kjøpe? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar-or-no-car Skrevet April 1, 2013 Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Fant noe her: Difference between DC kits & AC kits - Noveso Motors - Hid kit, Xenon Kit, xenon bulb,CANBUS xenon kit and xenon accessories Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Så AC er da tingen, har jeg lest meg til. Digital AC ballast. Finnes jo flere av de på ebay å, men hvordan kan man vite at de ikke er billige DC ballastere? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Fant du noen begrunnelse på hvorfor vekselstrøm var bedre? Nyskjerrig :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar-or-no-car Skrevet April 6, 2013 Rapporter Share Skrevet April 6, 2013 Nyskjerrig :) Jeg også! :) Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2013 Fant du noen begrunnelse på hvorfor vekselstrøm var bedre? Nyskjerrig :) Nå skal jeg ikke si at AC er bedre enn DC, men jeg fant en annonse på ebay som beskrev problemet jeg har. Og det er mørke felt i lysbilde. Billige DC sett som selges på ebay, vvme + 2-3 andre steder var dårlige, dårlig oppstart, forskjellige farger under oppstart, lav levetid, og mørke felt. Digitale AC ballastene var mye bedre ifølge den annonsen. Bedre lysbilde, levetid, oppstart tid, og fargen. Leste også om dette flere steder da jeg googlet litt Men jeg tror ikke på noe av det før jeg får testet det. Har bestilt opp et sett, fra ebay som skulle være digital AC av høy kvalitet (made in china). Så om han har rett, det får tiden vise. Har ikke fått kittet enda Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 7, 2013 Rapporter Share Skrevet April 7, 2013 Post resultatet her :) Er det i projektor lys du har ettermontert xenon? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2013 Begge deler, skal prøve å linse lampe og i reflektor (dvs nær og fjernlys). Poster resultatet her så fort jeg får noen mil på lysa Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Da kom xenon kittene. Ble levert på døra faktisk. Så skal få satt de på, og testet de så fort været blir bedre :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 (endret) Da vettu, da er lysene montert og testet. Og jeg er strålende fornøyd. Dette digitale AC settet er noe av det beste jeg har hatt. Godt med lys, pent lysbilde. Rask oppstart, konstant farge under oppstart. Så av de settene jeg har brukt (DC, trolltuning sine "AC" ballastere og de nye digitale AC) så er dette det beste :) [ATTACH]37903[/ATTACH] Bruker 6000K pærer. Det har også regnet i hele kveld, så mye av lyset blir borte pga det :) Som dere ser så sitter ikke pæra helt 100% på høyre side. Det skal jeg få fikset på imorgen :) Men her har dere iallefall video av hvordan oppstarten er. Settet har aldri vært brukt før jeg filmet. Endret April 19, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2013 Vært ute å testet de nå. Og det er stor forskjell. Vanskelig å forklare, men tenk deg forskjellen fra biltemas billigste halogen pærer, eller xenon look halogen pærer mot osram nightbreaker. Så stor forskjell er det fra billige DC, og trolltuning.no sine "AC" ballastere mot de digitale AC ballastene jeg har skaffet meg. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg