Luraas_mek Skrevet Mars 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 Fikk en liten overraskelse da jeg testet min nyinnkjøpte 2008 ML280. På en lang øde strekning fikk jeg litt lyst til å teste hva den var god for. Da jeg nådde 170 km/t stoppet det helt opp, og det kom opp melding i displyet om at hastigheten med vinterhjul var begrenset til 170. Betyr det at det sitter følere i vinterhjulene?? Blir jo spennende å se om den "oppdager" sommerhjulene når de kommer på plass :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 på min transporter kan jeg gå inn på kjørecomputeren og velge sommer- eller vinterdekk. Har noe med rulleomkrets og feilvisning å gjøre også. Mulig det er noe lignende på merce? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luraas_mek Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 på min transporter kan jeg gå inn på kjørecomputeren og velge sommer- eller vinterdekk. Har noe med rulleomkrets og feilvisning å gjøre også. Mulig det er noe lignende på merce? Har bladd igjennom det som er på kjørekomputeren, men kan ikke finne noe om dette.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg