fagerdal94 Skrevet Mars 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 Har en passat 3bg 02/03 modell. Plages med at først høyre fjernlys svikta, deretter høyre tåkelys, og deretter høyre parklys. Lurer på om det finns noen sikringer for denne siden, eller om det faktisk er pærene som er gåen? Har ikke prøvd og bytta noen side. Det er noe hinsides trangt neddi der.. Noen som har noen tips om hva det kan være? Litt rart at alle skal gå etter hverandre kun på høyre side?! Er 100w xenon i fjernlys og 55w i tåkelys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 1, 2013 Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Finnes sikringer for vær enkelt lys ja. Men er nok xenon kittet som slår ut lysene på bilen din. Det skjedde hos meg. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fagerdal94 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Fant ut at der var sikringa på fjernlyset, men har ikke satt i pæra igjen, så skal sjekke det i morgen! Ellers på di andre er det nok pærene/kittet som er gåent da.. Hva er det som gjør det? Noe jeg kan gjøre for at det ikke skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fagerdal94 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Har fått satt i fjernlyset og funka fjell! Parklyset var gåent, så virka etter jeg skifta det! Bare tåkelyset igjen nå, men har ikke pære.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg