Tahiri Skrevet April 1, 2013 Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Hei. Jeg lurer enkelt og greit på hvordan man stiller klokka på en Audi A6 2007-modell. 2.0 TDI. Jeg har letet mye, men finner ikke noe relevant. - Takker for svar på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Dra i den ene lille pinnespaken like ved klokkedisplayet og klokka vil begynne å blinke. Så husker jeg ikke om det er til høyre eller venstre man vrir pinnen når stiller (selv om gjorde det i helgen...), men for å gå videre fra timer til minutter til dato drar du på ny i pinnen. Etter du har stilt ferdig slutter det å blinke bare du lar den være litt i fred og ikke trykker/drar mer.:) Om via MMI så trykker du deg vel inn på "Settings" via først trykke deg innom "Car" så "Set Up". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg