Sondre Rydningen Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Jeg har ett irriterende problem.. Når jeg vrir på lysbryteren til lysene mine går alt av lys av på hele bilen. Når jeg skal dimme til parklys når jeg står parkert slår alt av lys seg av på hele bilen.. Noen som har hatt samme problemet, eller noen som har en idé om hva det kan være? Setter stor pris på svar! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Sansynligvis feil på lysbryter. Det som må gjøres er å sjekke om det kommer strøm ut i fra de plassene på lysbryteren som skal gi strøm til parklysene. Kan heller ikke utelukke at det kan være noe tull med kjørelysreleet ditt om det er montert. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 bytt lys bryter. er de ikke de så bytt relea som er i boksen i motor romet (2 små svarte ca 1x3 cm). dem skal ligge nert intil kvarandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg