dan882 Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 skal selge mercedesen min. betalte nylig 25000 for å få eu godkjent den. kjørt 250.000. eu godkjent 2014 tror det er classic, men pappa sa det var elegance da jeg fikk den. 3900 mercedes benz modell: e 240 t (betyr t turbo?) type 210 k er litt rust og har ikke vinterdekk. hva kan jeg forvente hvis denne ser grei ut? er 2.6 170 hk 7 seter. motoren går så det suser. ingenting utenom rust og vinterdekk vel og merke. prisantydning? trenger ny støtfanger, men jeg holder på å bestille, er 1900 ulakkert grei pris? fant den ikke annet sted . ganske fin i lakken. classic eller elegance :P den har ikke kromgreiene på støtfangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dan882 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 beklager for et rotete og forferdelig innlegg. som sagt så vil støtfangeren være strøken og ferdig lakkert hvis noen ikke vet om billig brukt en. bor i bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 (endret) T betyr stasjonsvogn, og den heter da S210 og ikke W210. Forstår det som du lurer på hva bilen er verdt? Hvis dette er en annonse, må den flyttes til kjøp&salg-delen av forumet. Endret April 2, 2013 av JChE Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dan882 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 bestilte en støtfanger forran til 1998 til w210, får jeg problemer med at dette da er s210? :S (2000kr i bosset?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Neida, fronten skal være lik. Det er mange som blander disse modellbenevnelsene, inkludert deleforhandlere. C... er Coupe, S er stasjonsvogn og W er sedan. Samtidig kalles stasjonsvogna for T-modell, altså i ditt tilfelle E240T. Ganske forvirrende egentlig. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedesmann Skrevet April 2, 2013 Rapporter Share Skrevet April 2, 2013 Det står på framskjermene om det er classic, elegance eller avantgarde. I tillegg har elegance og avantgarde krom på fangere som du nevner, krom på listene og dørhåndtak. Classic har ikke noe krom i det hele tatt og den har svarte dørhåntak. Så sant det ikke er facelift, da er de lakkert i bilens farge. Det står også på girspaken hva slags utstyrspakke det er. :) Siter 1999 Mercedes W210 430 TE V8 1995 Mercedes W140 600 SEL V12- Konebilen 1973 Mercedes 450 SEL 6.9 V12 http://www.MBentusiastklubb.no Lastebilmekaniker Bertel O. Steen Buskerud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg