CalibR Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Noen her som blir med på litt spilling på Colin mcrae rally 4 over nettet eller..? :) Game: Bilforumet.Net Passord: Bilforumet Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 har 80% igjen å laste det ned..om det ikke fungerer som det skal..så blir det vel å kjøpe som er neste alternativ..om det er verdt det da ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! har 80% igjen å laste det ned..om det ikke fungerer som det skal..så blir det vel å kjøpe som er neste alternativ..om det er verdt det da ;) Okey :) Jeg syns nå det var verdt å kjøpe det. Bra med muligheter i spillet iverthfall ;) Får håpe du eller noen får det da. Så slipper jeg å vinne mot fatter`n hele tiden :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Om spillet er bra så blir det vel kjøp av det. Men jeg regner med å ha det nede i løpet av et par dager..detta går jammen ikke fort :( har kommet så langt som 23% på rundt 16 timer. Men seff..jeg vil race :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 60,55%...BAH! :( Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Tralalalala :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 tror rekorden min for fwd på aus ss5 er 3.27.xx. klarte 3.10.71 med 205t16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 jahoo! Det har beveget seg litt fortere i løpet av natta..83% ferdig..så jeg håper jeg har det i løpet av kvelden. 4 CDer ? am I right? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! jahoo! Det har beveget seg litt fortere i løpet av natta..83% ferdig..så jeg håper jeg har det i løpet av kvelden. 4 CDer ? am I right? kult da :). Stemmer. 4 cd`er ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! jahoo! Det har beveget seg litt fortere i løpet av natta..83% ferdig..så jeg håper jeg har det i løpet av kvelden. 4 CDer ? am I right? hvor? Jeg mååå ha det ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Vantage. har du Torrentstorm? Lastet det ned fra Suprnova.org om du klikker på denne linken så kommer du til "siden min"..last ned de to filene og last ned hele colin mcrae 4. Kan hjelpe deg ytteligere om du ikke vet hvordan du skal gjøre det. ;) Har forresten kommet så langt som 91.5% nå. :D så jeg håper jeg har det i løpet av et par timer..med denna hastigheten går det unna ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 JaAada! Endelig har jeg det..skal bare teste nå..blir vel mer spilling senere da dama er gått til arbeid. :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! JaAada! Endelig har jeg det..skal bare teste nå..blir vel mer spilling senere da dama er gått til arbeid. :D Hmm.. kult da ;) Men driver å pakker jeg. Skal til vestlandet om 1-2 timer ca. Får øve deg til jeg kommer hjem da vettu :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Tralalala :P hehe...måtte bare ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Anbefaler dere å heller laste det ned via DC++...Går sinnsykt mye fortere!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg