Gå til innhold

Nyere rød EVO sett i Stavangerområdet.

Mr.Stream

Anbefalte innlegg

Originally posted by VeilSide

Vel si det.

De lokale bilene stiller : Evo`en, Skyline (er bare 1 bekrefta atm.), Rx8, Ferrarier, ett par gromme Cossier, mange 200sx`er, Lotus Exidge (stavet rett?), ett par TopFuels (de har jo ikke skilt da men pyttpytt), 2 stk Vipere (Bakke og Hove sin) ... det var vel det jeg kom på i farten. Kanskje ett par gromme bilstereobiler også ;)

Og så sikkert X antall lokale godbiter som enda har tilgode å vise seg på veien + de XX antall bilene som du sikkert ser hver dag :)

Hørres veldig bra ut dette, Ferrariene er det Ferrariklubben så stiller?... Gjør regning med de kommer uansett :D

Jo håper det blir et par nye grombiler så stiller, gleder meg allerede....

Vi får sende ut jungelordet når tida nærmer seg, og håpe det stiller enda flere grombiler! hapyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Originally posted by a3fanatic

for å være ærlig så passa den ikke senka i det hele tatt. Den er perfekt så den er. Er en rally bil tross alt da...

Opprinnelig ja, men jeg mener iallfall at den ser bedre ut med gatestuk. Bare litt senking hjelper mye... er ikke kult når det er plass til en halv sau inni hjulbuen.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Opprinnelig ja, men jeg mener iallfall at den ser bedre ut med gatestuk. Bare litt senking hjelper mye... er ikke kult når det er plass til en halv sau inni hjulbuen.

Tja. Dette er kanskje din mening men jeg håper ikke du har tenkt å kjøpe deg en Evo8. Ikke får å klage noe på Evo8'n, men du får langt tøffere biler utseende messig. Hvis du ikke vil ha sauer under hjulbuene kjøper du deg en annen type bil å bruker.

Å senke en bil som har kanskje verdens beste 4 hjuls system med avansert teknikk for valg av kjøring på forskjellige underlag. Beklager, men å begynne å "ødelegge" på dette med å sette egne dempere hadde ikke jeg ihvertfall gjort om jeg skulle kjøpt denne bilen. Er jo som å kjøpe en Ferrari og bytte motor.

Men klart..jeg liker senka biler uten sauer mellom hjulbuene jeg også..hadde bare ikke valgt en evo 8 til dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at Evo bør kanskje være som den er. Ville ha satt på dette rallirat sette og brukt på vinter + 18" Enkei felger. Og ville på vinteren brukt de som følger med org. samt 16" Compomotiv felger med evt. et sett rallypigg. Må selfølgelig bytte bremsene forran til de små grus-bremsene på vinter, men alt dette tar under en times tid. Det er det beste med Evo. Også koster det ikke alt for mye. Kan nok hende dette Rallyart understellet koster litt. Men er nok vert det.

Denne biler er laget for å brukes på vinteren. Har aldri ALDRI kjørt berdre bil på vinterføre. Tenk å ha en slik bil og aldri brukt den om vinteren. Da har man gått glipp av noe.

Bil som kan anbefales vis lommeboka strekker til.

Jord_

Tidligere Evo7 eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... mange som liker Evo 6 bedre ja. Da bør du tat en titt på denne. Trolig slik en Evo 9 kommer til å se ut. Den faller vel ikke helt i din smak.... :) Bilene blir liksom mer snillere i utseende, det er ikke bra. Evo 6 var den som så bøsest ut. Men men, utviklingen stopper ikke.

Jord_

evoix.jpg

Link til Evo XI side - Dette er kun et utkast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider