Gå til innhold

Nyere rød EVO sett i Stavangerområdet.

Mr.Stream

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Originally posted by Azzido-325i

ser du bruker bilder ifra galleriet mitt veilside =)

genial bil den evo 8'n... men eide ikke noe lyd da... gikk like stille som micra'n til bestemora mi..

Ups ... sorry.

Men jeg tok ingen bilder selv og dine var så gode. Sorry at jeg ikke spurte om tillatelse well

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by Jord_

Er vel en av de Evo8'rne som Mitsu har tatt inn vel. Kom 5 røde til landet nå. En står i Sarpsborg, en i Oslo og en i Bergen tror jeg.

Kommer 5 til om ikke så lenge.

:) Bare det hadde vært en Evo VIII MR eller Evo VIII MR FQ340.

Men men... Farlig å ta inn noe som går bra... :)

Når er det bilene dine dukker opp her i landet da? Nærmere bestemt VV Parts

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg legger gatebil på is, blir vel en ny Audi :) Kan jo ikke svikte de gode gamle nazi vognene... hehe...

Er redd for at det kan bli vanskelig å få solgt en gatebil i Evo, det er du kanskje enig i, men kunne jo vært moro

å prøvd å fått tak i en til god pris.

Har bedt dem i Japan om å skjekke opp det med gatebil. Men MR kommer trolig ikke i gatebil som venstre rattet.

Har snakket med Ralliart i Tyskland og de får kun RS biler. Men kan velge store bremser, farger, AC ol som option.

Men de skulle undersøke om den kommer som venstrerattet i GSR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jord_

Tror jeg legger gatebil på is, blir vel en ny Audi :) Kan jo ikke svikte de gode gamle nazi vognene... hehe...

Er redd for at det kan bli vanskelig å få solgt en gatebil i Evo, det er du kanskje enig i, men kunne jo vært moro

å prøvd å fått tak i en til god pris.

Har bedt dem i Japan om å skjekke opp det med gatebil. Men MR kommer trolig ikke i gatebil som venstre rattet.

Har snakket med Ralliart i Tyskland og de får kun RS biler. Men kan velge store bremser, farger, AC ol som option.

Men de skulle undersøke om den kommer som venstrerattet i GSR.

Hva slags Hiltervogna da? A4 cab eller gammle Rs4? regna med du skulle gå for en evo 8 med fullt utstyr og litt mer krutt jeg.

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lik bil på VW Audi treff for en måned siden, tenkte jeg kunne slenge ut noen bilder.

Mener fortsatt den ser tøff ut når den er senka, men denne så ikke SÅ høy ut som den over her da... jaja. :)

DSC01044.jpg

DSC01045.jpg

DSC01046.jpg

DSC01047.jpg

DSC01048.jpg

DSC01049.jpg

DSC01050.jpg

Tøff bil da :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1