Gå til innhold

Nyere rød EVO sett i Stavangerområdet.

Mr.Stream

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Laaars

Jasså... 499k ja. Så ikke ut som gamle karen han som kjørte den heller. Ville tippa maks 19 - 20. Men han kan jo ha en rik far, eller ha tatt opp et gedigent lån. :)

er en eldre kar som eier den,blir vanskelig å f vanlig billån uten skilter på bilen... hvis ikke han har et gedigent forbrukslån

:op

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jord_

Det der er en US-modell. Med xeon, visker i bakrute, soltak og 271HK. Lurer på hvorfor dette ikke kommer i EU.

Jord_

Er alltid forskjell på bilene ment for USA og Europa, bare ta S4 Bit.. den har kunn 250 hk i US versjon. mot 265 i europa.+ at den har andre tåkelys..... vet ikke om folk har andre krav til bil der borte. eller at importørene har noe med det å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktan nivå har også en del å si i forhold til HK. De har jo kun 92 oktan. Så et trim sats til S4-Bi i USA. Det skilte ca 30-40 HK om man valgte 98 oktan i stenden for 92. Sette ga over 450HK i 98 oktan om jeg ikke husker feil. Rett på dette vis jeg sider noe galt.

Jord_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktan nivå har også en del å si i forhold til HK. De har jo kun 92 oktan. Så et trim sats til S4-Bi i USA. Det skilte ca 30-40 HK om man valgte 98 oktan i stenden for 92. Sette ga over 450HK i 98 oktan om jeg ikke husker feil. Rett på dette vis jeg sider noe galt.

Jord_

Stemmer ganske greit det.... bare synd at turboene i settet har tatt kvelden for enkelte kunder uten for USA :usa: :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Oktan i USA så er det både feil og rett angåedne 92 oktan.. jada.. det er 92 etter DEMS oktantall.. det betyr ikke at det er 92 etter VÅRE oktantall.. bare slik at det er sagt :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det jeg har fått oppgitt. Oktan er en måleverdi som skal være standard i EU og de bruker samme fremgangsmåte for måling av dette som i USA.

Jord_

Da har du fått oppgitt feil. ..eller.. du har jo rett også da .. Ron/Roz er en måleverdi.. Pon er en annen.. og Mon en.. dette er altså "skalaer" for oktan.. og disse er standarisert innad kan man si.. men det er ikke samma skala som brukes i USA som i Europa

http://forums.audiworld.com/12v/msgs/6703.phtml

http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/RONMONPON.html

så US 92 oktan tilsvarer vel Europa 96 oktan omtrent..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider