Bjornix Skrevet April 8, 2013 Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 Hei! I går kom jeg ut til et flatt dekk og ble nødt til å bytte det ene vinterdekket med et sommerdekk. Resten tenkte jeg å ta når snøen og minusgradene er vekk om et par uker. Det er i samme dimensjon som vinterdekkene (225/45/17), men slitasjen er nok litt større. Hvor sensitivt er Quattro systemet for disse ørsmå variasjonene på samme aksling? Siter 1990 Toyota Celica 2.0 GTi x 1986 Toyota Camry 2.0 GLi Prestige x 1989 Toyota Carina II XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 9, 2013 Rapporter Share Skrevet April 9, 2013 Litt slitasje vil ikke være noen problem. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Hvis du kjører mye ville jeg fått like dekk, men hvis ikke ville jeg tatt det med ro. Kan være det andre hjulet kan plugges lett for å kjøre videre på det litt til :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornix Skrevet April 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Jeg endte med å sette på et sommerdekk på andre siden også. Så nå er det slitt sommer foran og vinter bak, men to like på samme aksel om ikke annet. Det får duge frem til de nye sommerdekkene blir levert om halvannen uke :) Siter 1990 Toyota Celica 2.0 GTi x 1986 Toyota Camry 2.0 GLi Prestige x 1989 Toyota Carina II XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg