Aronsp Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Hei! Har en '98 Audi a4 avant 1.8l som jeg ikke helt klarer å bestemme meg for om jeg skal beholde eller selge, bilen har kun rulla 165000, så det er mye igjen i den. Det jeg har lyst til å gjøre hvis jeg skal beholde den er å senke den litt, men jeg aner ikke hva som er "vanlig" senk på en avant, skal jo komme meg frem på vinteren og. Andre spørsmålet er om det finnes en tilnærmet lik original bakfanger som er ganske billig? Har en skade i min som enten trenger mye arbeid eller bare å kjøpe ny, kommer an på prisen. Vil ikke at bakfangern skal være av styling-typen mens resten er vanlig, ser bare stygt ut. Hadde også tenkt til å sette på noen 19" felger samtidig som jeg senker den, men trenger litt hjelp med fjærer osv. Så hvis noen hadde orka å fore meg med noen linker til enten fjærer med eller uten demper og en bakfanger som ikke er altfor dyr hadde det vært kjempe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 (endret) Sjekk ut Parts and Retards Han selger justerbart senkesett. Billig pris, bra kvalitet. På sommeren så skrur du ned bilen og har senka og fin bil. Og da vinteren kommer så skrur du bilen opp :) 19" på bilen blir pent. Selv kjørte jeg med 235/35R19, med ET35 felger. Felgen kom kant i kant med skjermen. Litt utafor det lovlige, men de sa ingenting på teknisk kontroll eller PKK, Endret April 10, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aronsp Skrevet April 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Sjekk ut Parts and Retards Han selger justerbart senkesett. Billig pris, bra kvalitet. På sommeren så skrur du ned bilen og har senka og fin bil. Og da vinteren kommer så skrur du bilen opp :) 19" på bilen blir pent. Selv kjørte jeg med 235/35R19, med ET35 felger. Felgen kom kant i kant med skjermen. Litt utafor det lovlige, men de sa ingenting på teknisk kontroll eller PKK, Var absolutt ikke ille pris på de nei, og kvaliteten er rimelig bra eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Kvaliteten er det ingenting å klage på. Har brukt de justerbare senkesettene han selger på begge A4 jeg har hatt, golfen og vurderer også å sette samme sett på A6 jeg har :) Er også passe stivt å kjøre med. Ikke steinhardt, men holder bilen fint oppe. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aronsp Skrevet April 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Kvaliteten er det ingenting å klage på. Har brukt de justerbare senkesettene han selger på begge A4 jeg har hatt, golfen og vurderer også å sette samme sett på A6 jeg har :) Er også passe stivt å kjøre med. Ikke steinhardt, men holder bilen fint oppe. Høres bra ut :) Takk for hjelpa! Med 19" og så brede dekk må det vel bare være absolutt såvidt at det går, men får prøve meg fram :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 ta-technix du tenker på eller? Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aronsp Skrevet April 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 ta-technix du tenker på eller? Var nå tuningart jeg så på, den rimeligste. Er prisen forresten for et par eller fire stykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Jeg har brukt TA settet. Prisen er komplett sett til hele bilen. 4 dempere og 4 fjærer + verktøy til høyde justering og godkjenningspapirer Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aronsp Skrevet April 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Jeg har brukt TA settet. Prisen er komplett sett til hele bilen. 4 dempere og 4 fjærer + verktøy til høyde justering og godkjenningspapirer Har alltid hatt for meg at det er pris pr par, men da er det jo fryktelig rimelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 what you see is what you get :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 (endret) pass på at du ikke kjøper feil type hvis du har quattro:-p http://nordicautoimport.no/kategorier/produkter-for-bil/audi/a4--s4.aspx Endret April 10, 2013 av Gekk0 Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aronsp Skrevet April 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 pass på at du ikke kjøper feil type hvis du har quattro:-p A4 / S4 - Nordicatoimport FWD her gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aronsp Skrevet April 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Mens jeg har audi-eiere på tråden her så har jeg et spørsmål til; sentral-låsen på førerdøra mi henger ikke med på resten, når jeg bruker nøkkelen på den døra låses kun den døra opp, men hvis jeg bruker nøkkelen på passasjerdøra låses alle opp. Noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekk0 Skrevet April 10, 2013 Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 Mens jeg har audi-eiere på tråden her så har jeg et spørsmål til; sentral-låsen på førerdøra mi henger ikke med på resten, når jeg bruker nøkkelen på den døra låses kun den døra opp, men hvis jeg bruker nøkkelen på passasjerdøra låses alle opp. Noen som vet hva dette kan være? dette høres ut som elektronikken til sentrallåsen i førerdøra di, kan være at den trenger en liten puss slik at du har bedre kontakt eller at du må bytte den elektriske låsen i selve døra. der kan du evt. snakke med Heggen Bil & Karosseri hjelper deg med: for billige deler, de sender FORT;-) har meget godt erfaring fra disse. Siter Golf 2 1,6l 88 mod - solgt! Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aronsp Skrevet April 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2013 dette høres ut som elektronikken til sentrallåsen i førerdøra di, kan være at den trenger en liten puss slik at du har bedre kontakt eller at du må bytte den elektriske låsen i selve døra. der kan du evt. snakke med Heggen Bil & Karosseri hjelper deg med: for billige deler, de sender FORT;-) har meget godt erfaring fra disse. Ja, nå har jeg minimal peiling på sånt men jeg sendte hvertfall de på heggen en mail :) Hvis jeg får førerdøra i orden så kan jeg vel koble opp en sånn: *HER*, for akkurat nå så har jeg kun nøkkel, ikke noe fjernkontroll. Noen som har noen erfaring med noe sånt forresten? Enten den jeg linka først eller denne *HER* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg