Gå til innhold

Frontlippe til vw passat b4??

Ranger emnet

ole.mann09

Anbefalte innlegg

hei, har leitet etter en front lippe til passaten min og finner ikkje noe, men så lurer eg på om dere vet om front lippe fra vw golf eller vento passer på passat frontfanger, noen som vet??, har også snakket med en eg jobber med og han sier at muligens seat cupra frontlippe vil passe, er dette sant??

bilde av bil (ikkje min, men lik)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/36/VW_Passat_B4_Variant_front_20080212.jpg

også har eg bilde av frontlippen eg tenker på (svart helt nede på fanger)

http://photo.netcarshow.com/Volkswagen-Vento_1992_photo_01.jpg

takker for svar på forhånd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StreetDesign.no

fant ikke no spes ut av dette... men du kan evt. høre med han her

FK Autoparts - slitedeler og styling - Forside han skaffer og svarer deg nok fort på dette om evt en golf gti leppe passer

Golf 2 1,6l 88 mod - solgt!

Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk

Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging

Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en vanlig "vr6" leppe. Disse er ganske vanlige å tilpasse. Men passformen til orginal leppe gjør at den vil bli for kort på sidene inn mot hjulene om den kommer fra golf.får du tak i en fra Vento vil den være for kort på midten å må Skjøtes der.

slike lepper har Parts&retards,troll Tuning osv til 3-400 kroner.disse er av en langt lavere kvalitet enn de møller solgte,så de tåler ikke mye juling. Hadde en orginal møller g3 vr6 leppe på min Passat b3 for noen år siden,den tålte mye juling med skamsenka bil før hele fangeren hektet seg opp å fangeren ble rett å slett revet i fille biter.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider