Gå til innhold

omregistrerings avgift

Ranger emnet

Helene B

Anbefalte innlegg

Originally posted by ehrnst

den greia der kom jo på nett 1.april....trodde dette var en spøk jeg....men ER det ikke det??:(

Trodde du lovdata.no dreiv med aprilspøker?

Den lista stemmer nok den, og det er ikke så store endringene fra

de summene som var fra før. Men helt klart sure penger å betale

inn! Skjønner ikke helt tanken om at en ganske ny bil skal være

dyrere å omregistrere enn en litt eldre en.... mulig jeg et dum? :rolleyes:

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster 50000 å omregistere et vogntog i Norge! I Sverige koster det 300 og i Danmark er det gratis!

Kjøpte meg nettop en 94 modell personbil med egenvekt over 1600 kg.7500 kroner synes den norske stat er passelig betalt for 1 minutts jobb!I Tyskland får du kjøpt en make bil i god stand for det samme som omregistreringen koster her!

Hurra for Norge!

Den forrige samferdselsministeren vår (han som kom etter ham uten sertifikat) begynte sin ministergjerning med å si at han ikke hadde noen som helst forståelse med bilister som synes det er for dyrt med bil i Norge!

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ingen vits i å klage omtrent en gang heller for "vi" kommer ALDRI til å bli hørt og når vi har mangelvare på politikere med benmarg og folkeforståelse så er det bare å godta at vi bileiere må nok godta å bli "tatt i ræva" av Staten i mange år som kommer...

Blir så jævli irritert over disse håpløse avgiftene!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi skal betale, det er jo vi som er roten til allt ondt her i Norge + at det er vi som er årsaken til all forurensinga.

Måtte betale full årsavgift på en bil jeg avskiltet nå i februar, nei det er jo klart at det er vanskelig å dele den avgiften på antall måneder i året..... :(

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at staten må grabbe til seg sin del av lommeboka vår, se bare på alle de fine veiene vi har i vårt landstrakte land..bensinavgifter, regavgifter, piggdekkavgifter, bompenger..ja også den måndlige innkrevingen av skatt da.. Greit at vi bor i et velferdsland men det får f... meg være grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider