Helene B Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Trodde ikke at det var mulig jeg.. Det meste man må ut med er 26 810 kroner... Er det virkelig noen som betaler dette???? Syns det er helt drøyt jeg!!! http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?doc=/usr/www/lovdata/for/sf/sv/td-20031126-1443-007.html&emne=omregistrering& Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 dette må være en spøk Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by Helene B Det meste man må ut med er 26 810 kroner... skal du regge en ny lastebil på over 5Tonn så klager du ikke på 26tusen .... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by Kebab gud skal du regge en ny lastebil på over 5Tonn så klager du ikke på 26tusen .... Betaler ikke ved førstegangsregistrering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 og den lista stemmer ja. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 den greia der kom jo på nett 1.april....trodde dette var en spøk jeg....men ER det ikke det??:( Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by ehrnst den greia der kom jo på nett 1.april....trodde dette var en spøk jeg....men ER det ikke det??:( Trodde du lovdata.no dreiv med aprilspøker? Den lista stemmer nok den, og det er ikke så store endringene fra de summene som var fra før. Men helt klart sure penger å betale inn! Skjønner ikke helt tanken om at en ganske ny bil skal være dyrere å omregistrere enn en litt eldre en.... mulig jeg et dum? :rolleyes: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Klart det er mer jobb å omregistrere nyere biler. Burde koste såpass for at dem skal ta bort forrige navn og sette inn ditt! Er en tidkrevende jobb :rolleyes: Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by cREATURe Klart det er mer jobb å omregistrere nyere biler. Burde koste såpass for at dem skal ta bort forrige navn og sette inn ditt! Er en tidkrevende jobb :rolleyes: Hehe..alt for å få inn litt ekstra penger .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Det koster 50000 å omregistere et vogntog i Norge! I Sverige koster det 300 og i Danmark er det gratis! Kjøpte meg nettop en 94 modell personbil med egenvekt over 1600 kg.7500 kroner synes den norske stat er passelig betalt for 1 minutts jobb!I Tyskland får du kjøpt en make bil i god stand for det samme som omregistreringen koster her! Hurra for Norge! Den forrige samferdselsministeren vår (han som kom etter ham uten sertifikat) begynte sin ministergjerning med å si at han ikke hadde noen som helst forståelse med bilister som synes det er for dyrt med bil i Norge! Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Drøyt ass.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Ja, ingen vits i å klage omtrent en gang heller for "vi" kommer ALDRI til å bli hørt og når vi har mangelvare på politikere med benmarg og folkeforståelse så er det bare å godta at vi bileiere må nok godta å bli "tatt i ræva" av Staten i mange år som kommer... Blir så jævli irritert over disse håpløse avgiftene! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Klart vi skal betale, det er jo vi som er roten til allt ondt her i Norge + at det er vi som er årsaken til all forurensinga. Måtte betale full årsavgift på en bil jeg avskiltet nå i februar, nei det er jo klart at det er vanskelig å dele den avgiften på antall måneder i året..... :( Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoTor Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Det er klart at staten må grabbe til seg sin del av lommeboka vår, se bare på alle de fine veiene vi har i vårt landstrakte land..bensinavgifter, regavgifter, piggdekkavgifter, bompenger..ja også den måndlige innkrevingen av skatt da.. Greit at vi bor i et velferdsland men det får f... meg være grenser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Ja de prøvde seg jo med meg.Skulle ha meg til å betale 15k men siden jeg bor her så er det avgiftsfritt :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg