JChE Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Ender opp med at jeg betaler boten, ingen ville ta ansvar. Noen som vet om jeg får boten i form av faktura eller noe annet? Noen som er interesert i meget billig touran? Husk å omregistrere og sette i bakseter før du selger da, da får du mye mer :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Kjøpe sikkelig varebil vettu :) caddy eller lukket transporter da kan du flytte veggen uten pes Nei, du kan ikke flytte veggen uten videre, da det ikke er tillatt å modifisere veggen på noen måte. Det du kan gjøre er å sette i en komfortvegg, som bygger lengre bakover. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Så lenge bilen er lukket å ikje er mulighet for videre passasjers utvidelse kan du fjerne veggen vist du vill,staten skal til å stenge "varebil" kjøpere for multibiler å stv mod med grønne skilt snart så da er det kunn sikkelige varebiler som skal kjøres på grønne skilt Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia6blb Skrevet April 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Har funnet en 2010 touran som jeg skal kjøpe , så må nok få solgt bilen så fort som mulig!! Ingen interesserte?? Takker for svar folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg