tonymb Skrevet April 13, 2013 Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 hei! Jeg bestilte nylig ny bunnpanne til octavian min. den har samme motor som golf. er en 1999mod 1,9tdi 90hk originalt. da jeg bestilte bunpanna min av norsk bildelesenter, stod det at denne bruker ikke pakning,men pakningssement. stemmer dette?skal den kun ha pakningslim mellom bunnpanna og bilen? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 13, 2013 Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 Er mange av bunnpannene som er montert utan pakning, utan problem, men opplevde på en ADR-motor(Audi) at ny bunnpanne kom med pakningsement, mens den orginale hadde pakning, pga. manglende pakning måtte eg la vær å montere skvalpeplata. Skal legges til at orginal bunnpanne ble sveiset opp igjen og montert med korrekt pakning og skvalpeplate. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonymb Skrevet April 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 hm. så om originalpanna mi har pakning imellom og den nye ikke, kan det vere problem og slenge på den nye med bare pakningsement? eventuelt lage en hinne med pakningsement på panna for og la det tørke, for så og kline på litt fersk pakningslim utpå den tørka hinna igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 13, 2013 Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 Mest sannsynlig ikkje noe problem i det hele tatt, men greitt å være obs på. Klin på pakningsement, monter panne og pust ut, det nytter ikkje med fleire lag. Får du evt. pakning hel av, så kan du evt. montere den med pakningsement på begge sider. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonymb Skrevet April 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 aha, skal se. e ikkje sikkert den har pakning fra før av heller.takk!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 13, 2013 Rapporter Share Skrevet April 13, 2013 Volkswagen Workshop Manuals - Golf Mk4 - Installing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg