Danna Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Jeg har tenkt på det her en stund. jeg vet det er ganske mange fra forumet her som spiller cs.. så hvorfor ikke lage en Bilforumet.net cs klan?? Marius og Håkon A etc må jo godkjenne det ved å bruke navnet som tag, men..hvis det er i orden så kan vel de som har lyst til å være med bare legge inn en reply eller no.. så fikser vi kamper mot andre folk etterhvert og sånn? synes det er en god idè jeg :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Vi aller er ikke SÅ nerdete her da! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Jeg er seff med.. *nerd og stolt av d* :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Eg e med eg og:D Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Hva er CS ??? ;) I'm in... Må bare installere CS først Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Jeg spiller heller Battlefield 1942... :) Der kan vi no rååne jeep i alle fall ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Quake Rally var gøy en gang :D Kjørte rundt i sånne små biler... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 noen av dere som skal på oslolan ??? som begyner nå i morgen ?? det er oslo-lan ikke oslolan Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 det er bra..da er vi fler.. kan bli ganske gøy det her tror jeg...hva sier marius og håkon a da? er de med på dette? :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by LilleGud noen av dere som skal på oslolan ??? som begyner nå i morgen ?? det er oslo-lan ikke oslolan Jepp. Gringo, Corradoboy og jeg skal (sammen med 3 kompiser til) :D En kompis er markedsansvarlig for arrangementet så vi satser på litt spesialbehandling:D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Loppa Jepp. Gringo, Corradoboy og jeg skal (sammen med 3 kompiser til) :D En kompis er markedsansvarlig for arrangementet så vi satser på litt spesialbehandling:D okay... men da snakkes vi sikkert der nede da !! jeg kommer nok til og gå ned dit, gidder ikke å kjøre ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by LilleGud okay... men da snakkes vi sikkert der nede da !! jeg kommer nok til og gå ned dit, gidder ikke å kjøre ! hehe:D Vi kommer på fredag ;) Får vel prøve å skaffe en varebil eller.no til kjøleskap, stoler, tv'r, pc'r, mat osv osv :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Hva er dette for noe treff?? Gi oss andre som ikke er data nerds som dere litt info da.....hhahhhhahhahaahah (Til dere som ikke skjønner det så er dette en spøk, ingen ting personlig mot noen som helst!! :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by MrHappy Hva er dette for noe treff?? Gi oss andre som ikke er data nerds som dere litt info da.....hhahhhhahhahaahah (Til dere som ikke skjønner det så er dette en spøk, ingen ting personlig mot noen som helst!! :D ) haha:D Vi tenkte vi skulle prøve å nerde litt vi også for en gangs skyld :D Det blir masse show, konkurranser, stash og moro for alle. Dette er ikke sååå nerdete som The Gathering, hvor mye er basert på programmeringskonkurranser osv.... her er det dataspill i fokus først og fremst på pc, men også PS2 og X-box..... Kjenner man noen som ikke har spilt/spiller data/tv-spill ? http://www.oslolan.no Det skal jo bl.a. arrangeres VM runde i Counter Strike ;) Hør også på denne radioreklamen. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 ok... takk for info... hehhe Feet hjemme side da... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg