LupoB0Y Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Jeg eier dere alle i cs. [-krc-]TommyGun :cool: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 CS klan? CS kom for 5 år siden. Tenke seg til at folk er litt lei CS? heh. =) Hvorfor ikke lage en Battlefield klan? Battlefield eier jo litt da. =)) TG er moro d. =D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by RaCk CS klan? CS kom for 5 år siden. Tenke seg til at folk er litt lei CS? heh. =) Hvorfor ikke lage en Battlefield klan? Battlefield eier jo litt da. =)) TG er moro d. =D Kan da umulig bli lei CS ??? ;) Bare tiden som ikke strekker til, så man mister helt teken innimellom. :( En bilforumet.net clan kunne vært artig det. Har noen en server så kunne vi avtalt et lite møte der med litt testing osv ? Mvh [Gabels] Loppa (Selvutnevnt Deagle konge :D) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Slenger meg glatt med på det... hilsen "Fragmeister", mr. spray`n`pray.. neida. Faen så fort man blir rusten, Loppa, vi må ta oss i sammen! Kom på navnet etter litt for mye jaeger in kveld :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 hmm...vi kunne kanskje tatt en kveld hvor vi møttes på en server osv..hadde vært litt artig :D mulig søskenbarnet mitt har en server, men er ikke sikker..kan høre med han..i såfall får vi sikkert lov til å låne den Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 hmm... rettelse, var vel ei natt :D :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Heller Soldier of Fortune 2!!!! Det er jo mye bedre enn CS og Quake...... Hvis dere har spillt det, skjønner dere hva jeg mener.... Det er helt konge..... :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :D :D :D :D Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Quake 3 Rocket Arena :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 CS og BF1942 er jeg med på :D Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Finnes jo mye forskjellige spill, men CS er et stort spill.. å det er mange som vet om det. Det er mange som spiller det.. og det er ikke noe du blir lei.. om du blir lei, så spiller du ikke på en stund.. også spiller du det igjen.. og blir hekta.. så lei.. osv osv.. Jeg er med [bilforumet.net] - Jonte Kills 0 Deaths 9 ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 hehe... [bilforumet.net]Incaria Kills: 22 Deaths: 4 ...sier vi :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Originally posted by Invitron hehe... [bilforumet.net]Incaria Kills: 22 Deaths: 4 ...sier vi :D øøøø har dere starta en CS server eller?? Det har ikke jeg fått med meg:rolleyes: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 jeg er med på cs hvis noen kan sende meg en cd-key som funker på nettet.. orker ikke kjøpe.. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Originally posted by Schlasken jeg er med på cs hvis noen kan sende meg en cd-key som funker på nettet.. orker ikke kjøpe.. It's never going to happend ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 jeg har faktisk et orginalt HF og CS hær :) Så jeg blir med en dag.. har aldri spilt det no særlig før... Hvilken server er dere på ?? Kaller meg Titus eller Code-Man Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg