Gå til innhold

Bilforumet.net cs klan

Ranger emnet

Danna

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på det her en stund. jeg vet det er ganske mange fra forumet her som spiller cs.. så hvorfor ikke lage en Bilforumet.net cs klan??

Marius og Håkon A etc må jo godkjenne det ved å bruke navnet som tag, men..hvis det er i orden så kan vel de som har lyst til å være med bare legge inn en reply eller no.. så fikser vi kamper mot andre folk etterhvert og sånn? synes det er en god idè jeg :D

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by LilleGud

noen av dere som skal på oslolan ???

som begyner nå i morgen ??

det er oslo-lan ikke oslolan

Jepp. Gringo, Corradoboy og jeg skal (sammen med 3 kompiser til) :D

En kompis er markedsansvarlig for arrangementet så vi satser på litt spesialbehandling:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Jepp. Gringo, Corradoboy og jeg skal (sammen med 3 kompiser til) :D

En kompis er markedsansvarlig for arrangementet så vi satser på litt spesialbehandling:D

okay... men da snakkes vi sikkert der nede da !! jeg kommer nok til og gå ned dit, gidder ikke å kjøre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

okay... men da snakkes vi sikkert der nede da !! jeg kommer nok til og gå ned dit, gidder ikke å kjøre !

hehe:D Vi kommer på fredag ;) Får vel prøve å skaffe en varebil eller.no til kjøleskap, stoler, tv'r, pc'r, mat osv osv :D

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Hva er dette for noe treff?? Gi oss andre som ikke er data nerds som dere litt info da.....hhahhhhahhahaahah

(Til dere som ikke skjønner det så er dette en spøk, ingen ting personlig mot noen som helst!! :D )

haha:D Vi tenkte vi skulle prøve å nerde litt vi også for en gangs skyld :D Det blir masse show, konkurranser, stash og moro for alle. Dette er ikke sååå nerdete som The Gathering, hvor mye er basert på programmeringskonkurranser osv.... her er det dataspill i fokus først og fremst på pc, men også PS2 og X-box..... Kjenner man noen som ikke har spilt/spiller data/tv-spill ?

http://www.oslolan.no

Det skal jo bl.a. arrangeres VM runde i Counter Strike ;)

Hør også på denne radioreklamen.

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider