TKarlsen Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 (endret) [ATTACH]37775[/ATTACH] Jeg kjøpte et sett med H1 xenon kit hos trolltuning.no i høst (2012). Har vært montert bak lykta, ikke i direkte vannsprut. Og aldri vært koblet av. Men nå har vann / salt har jo kommet igjennom den vanntette kontakta, og ødelagt iallefall ene pinnen + mye dritt nedi der Er dette en garanti sak, eller er det bare å kjøpe nye ballastere? Endret April 15, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Tviler på du får det på garanti, men send bilder til selger og hør hve de sier :) Viser jo at det de selger ikke er egnet for montasje noe annet sted enn der det er helt tørt - noe det sjelden er andre steder enn i kupéen på bilen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Ja, jeg har jo montert x antall kit og dette er første kittet jeg har kjøpt som ikke tåler vann / tåler å bli montert i fuktig området Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenonkungen Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Det burde være garantisak. Hos oss er det i alle fall 1 års garanti og alle våre ballaster er vannsikre. På våre messer legger vi til og med våre xenonkit for demo under vann. Siter Xenonkungen.com We Light You! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Her er svaret jeg fikk [ATTACH]37791[/ATTACH] Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Da vet vi at vi ikke må handle xenon hos Trolltuning. Takk :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 [ATTACH]37775[/ATTACH] Jeg kjøpte et sett med H1 xenon kit hos trolltuning.no i høst (2012). Har vært montert bak lykta, ikke i direkte vannsprut. Og aldri vært koblet av. Men nå har vann / salt har jo kommet igjennom den vanntette kontakta, og ødelagt iallefall ene pinnen + mye dritt nedi der Er dette en garanti sak, eller er det bare å kjøpe nye ballastere? Foreslår at du hører med forbrukerrådet hva de mener, her: Forside - Forbrukerrådet.no Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Akuratt det gidder jeg ikke. Er snakk om 500kr, nytt sett er bestilt fra en annen butikk Jeg fikk vist dere bilde her, og dere fikk sett supporten/hjelpen jeg fikk. Det holder. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 (endret) Faren min kjøpte også to sett sammen med meg. Nå begynner det ene settet der å tulle å. Har problemer med å tenne opp xenon pæra. Må skru lyset av og på flere ganger før den klarer å tenne pæra Jeg sier ikke at det er xenon ballasten sin feil altså, har ikke feilsøkt enda. Bare at han også har fått problem med lysene som han kjøpte fra samme sted. Men kan jo så klart være bilen å, hvem vet Endret April 19, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg