Gå til innhold

Garanti på xenonkit

Ranger emnet

TKarlsen

Anbefalte innlegg

[ATTACH]37775[/ATTACH]

Jeg kjøpte et sett med H1 xenon kit hos trolltuning.no i høst (2012). Har vært montert bak lykta, ikke i direkte vannsprut. Og aldri vært koblet av. Men nå har vann / salt har jo kommet igjennom den vanntette kontakta, og ødelagt iallefall ene pinnen + mye dritt nedi der

Er dette en garanti sak, eller er det bare å kjøpe nye ballastere?

post-75166-13804854950808_thumb.jpg

Endret av TKarlsen

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på du får det på garanti, men send bilder til selger og hør hve de sier :) Viser jo at det de selger ikke er egnet for montasje noe annet sted enn der det er helt tørt - noe det sjelden er andre steder enn i kupéen på bilen.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]37775[/ATTACH]

Jeg kjøpte et sett med H1 xenon kit hos trolltuning.no i høst (2012). Har vært montert bak lykta, ikke i direkte vannsprut. Og aldri vært koblet av. Men nå har vann / salt har jo kommet igjennom den vanntette kontakta, og ødelagt iallefall ene pinnen + mye dritt nedi der

Er dette en garanti sak, eller er det bare å kjøpe nye ballastere?

Foreslår at du hører med forbrukerrådet hva de mener, her: Forside - Forbrukerrådet.no

Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min kjøpte også to sett sammen med meg. Nå begynner det ene settet der å tulle å. Har problemer med å tenne opp xenon pæra. Må skru lyset av og på flere ganger før den klarer å tenne pæra

Jeg sier ikke at det er xenon ballasten sin feil altså, har ikke feilsøkt enda. Bare at han også har fått problem med lysene som han kjøpte fra samme sted. Men kan jo så klart være bilen å, hvem vet

Endret av TKarlsen

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider