NorwegianSF Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Jeg har en sølvfarget 1999 mod A4 der den store plastdelen på bakluka har begynt å få bobler med et hvit pulver i(aner ikke hva dette er for noe?). Jeg har tenkt å demontere denne en dag det er fint vær(Ja, jeg må nok vente lenge...) og pusse den ned før jeg lakker den opp igjen. Spørsmålet mitt er noen av der vet hva fargekoden for denne fargen er? Og Hva slags grunning jeg bør bruke? Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Hvilken plastdel? Fargekoden finner du i serviceheftet, samt på et merke plassert i bagasjerommet. Om det er plast brukes plastgrunning. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet April 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Det er den som skiltlysene og bryteren for å åpne bakluka er montert i. Den sitter over selve skiltet. Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 OK, delenummer 8D5 827 576 G altså. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet April 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Om det er den der selve låsen sitter så er det den ja. Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Lås og skiltlys ja. Fant du lakkoden? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet April 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Kan det stemme med ly7w? Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Ja, det høres absolutt ut som en lakkode :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet April 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Har lest denne tråden her: Lakkode Audi A4 og der sier de at det finnes 3 farger med samme kode. Hvordan vet jeg hvilken jeg har? På den lappen i service heftet står det bare LY7W/LY7W Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Hmm, på lakkode LY7Y finnes det hvertfall fem forskjellige nyanser, og kjøper men den første så pleier det stemme temmelig bra. Så kjøp den første på listen. Husk mange lag med klarlakk oppå. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet April 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Hvor vil det lønne seg å kjøpe en boks av denne? Jeg har sjekket med Mekonomen og de har Hagmans Plastprimer(Er denne grei?) men jeg klarer ikke å finne den sølvfargen(LY7W). Hvilken klarlakk vil du anbefale? Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Kjøp lakk der de blander og selger lakk. Siden du trenger veldig lite lakk så holder det også lenge om du kjøper de små lakkboksene som de selger på Møller, Bilxtra osv. Med fordel, kjøp klarlakk av samme merke som lakken. Biltema er kun siste utvei. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet April 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2013 Har hørt med Møller og de skulle ha 319,- for 150 ml med lakk (pakke med klarlakk) og 82,- for 400ml grunning. Tror du 150ml holder eller trenger jeg mer? For meg høres dette ut som en grei deal men jeg skal høre med BilXtra for å se hva de sier. Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 150 ml holder lenge til å lakkere den lille plastlista :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet April 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 Takk skal du ha, håper jeg snart får tid til å fikse opp denne lista :) Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg