Holen Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Godtfolk, jeg er fullstendig idiot og amatør når det gjelder bil. Har en Golf 1,6 1998-modell som liker å pipe litt fra tid til annen. Nå skal moroa snart selges, men selvsagt har den bestemt seg for å bråke litt først. Lampa for kjølevæske blinka, og jeg fylte på så det var rikelig. Kjørte så par-tre dager før den begynte å pipe igjen. Nivået er fortsatt bra, men blinking og piping gir seg ikke. Boka sier at jeg bør sjekke sikringene til kjølevæske før jeg kjører på verksted. Men hvor i svarte finner jeg den sikringa? Og hvis det ikke er sikringa, noen andre gode forslag til feilsøking som ikke koster skjorta? Takker for alle gode tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 15, 2013 Rapporter Share Skrevet April 15, 2013 Dersom det piper så har du enten for lavt kjølevæskenivå eller for høy temperatur på motoren. Begge deler er like skremmende enkelt å sjekke, men om alt er ok så kan mistanken falle mot flottørbryter i ekspansjonstanken. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg