Gå til innhold

Boble selges eller byttes

Ranger emnet

fotojan

Anbefalte innlegg

Hei Fotojan,

Det står at bilen har en skade i innerskjermen, hvilke skade er dette?

Videre står det at bilen har minimalt med rust, hvor er det rust på bilen?

Er bilen original ellers? interiør, motor, girkasse og hvordan er tilstanden på bilen teknisk?

Du skriver at det følger med skjermer, er disse originale eller har du plastskjermer som du også ønsker å selge?

Mvh

BB

Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tar meg ikke nær av dette.

Bilen er faktisk et meget bra objekt selv om den kanskje ikke ser så bra ut på bildet. Den er nesten rustfri og da jeg tidligere har fått sterk kritikk for å bruke bobler (og Golfer) i bilcross tenkte jeg at denne kanskje kunne reddes.

Men for meg er det akkurat det samme og blir den ikke solgt eller byttet bort blir det bur også i denne - og nok en boble ender opp som skrot. :D

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fotojan

Tar meg ikke nær av dette.

Bilen er faktisk et meget bra objekt selv om den kanskje ikke ser så bra ut på bildet. Den er nesten rustfri og da jeg tidligere har fått sterk kritikk for å bruke bobler (og Golfer) i bilcross tenkte jeg at denne kanskje kunne reddes.

Men for meg er det akkurat det samme og blir den ikke solgt eller byttet bort blir det bur også i denne - og nok en boble ender opp som skrot. :D

Synd å ødelegge dem da, for de er jo en milepæl i bilhistorien... blir vanskelig å få tak i flere når alle er skrota :rolleyes:

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i grunnen enig, men hva skal man gjøre?

Gi bilen bort har jeg ikke råd til og når det ikke er noen respons er det fristende å sette bur i den og bruke den opp.

Har fått bud på motor og girkasse, men da er den hvertfall ikke brukbar til noen ting og neste da blir hugger`n.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider