Gå til innhold

Dørtrekk

Ranger emnet

Gallagher

Anbefalte innlegg

Jada, har solgt de til deg, men var nede på postkontoret og fikk vite at det kom til å koste ganske mange hundre kroner å få sendt de til deg og så kunne hun på postkontoret ikke love å få sendt de i like fin form som de er i nå :) så med mindre du kjenner en som skal til sørlandet eller oslo i løpet av den nærmeste fremtid ?? :(

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf gti16v

Jada, har solgt de til deg, men var nede på postkontoret og fikk vite at det kom til å koste ganske mange hundre kroner å få sendt de til deg og så kunne hun på postkontoret ikke love å få sendt de i like fin form som de er i nå :) så med mindre du kjenner en som skal til sørlandet eller oslo i løpet av den nærmeste fremtid ?? :(

oh... vellvell... får vell finne meg noen andre da.. lyke til med salget iallefal :)

New Beetle

....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Sonick: Jo... Kanskje jeg forhastet meg litt, men det var egentlig bare jeg som formulerte meg litt dumt.. Da VW lagde Golf GTi, var betegnelsen som jeg sa tiltenkt små motorsterke coupe'er, altså tre-dørs biler. Det jeg mente å si var egentlig at 4-dørs GTi'er ikke passet med den beskrivelsen ! Men men, det var jo de som kom med den betegnelsen, så da har de vel rett til å endre på den også :)

Er til 2-dørs ja... Kan ta et par bilder i morgen !

Ta deg en tur til kongsberg du gutten min, og se om du klarer å holde følge med 4-dørs (5) golfen til dama tongue.gif

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Altså... fett å vri og vende på alt jeg sier :P Alle skjønner hva jeg mener ;)

Den du skulle/har bygd turbo på eller ? :)

'

Har planene klare, men mangler fortsatt endel deler. Skal nok få det til å snurre etterhvert. Nå sitter det en kjedelig 1.8 med litt småtrim der.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider