Gallagher Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Noen som er interessert i 4 sorte gti 16v Dørtrekk til 5d golf ?? Eller en 1,8 motor ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 tja, trenger dørtrekk foran, men passer dørtrekkene foran fra 5dørs på en 3 dørs? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Nei Men jeg trenger til 5 dørs ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Vel, da så, vel hvis noen kommer over gti dørtrekk til en 3-dørs foran så hyll ut. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 pris, bilder, kvalitet på dørtrekka? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 heeeeey.. du har jo solgt dørtrekkene til meg! grunnen til at jeg ikke svarte på pm er for at inboksen din e full!.... Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Jada, har solgt de til deg, men var nede på postkontoret og fikk vite at det kom til å koste ganske mange hundre kroner å få sendt de til deg og så kunne hun på postkontoret ikke love å få sendt de i like fin form som de er i nå :) så med mindre du kjenner en som skal til sørlandet eller oslo i løpet av den nærmeste fremtid ?? :( Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Dørtrekkene er forresten grå/sorte med sort skinn øverst og i god stand.. HAr slettet innboxen nå, så klar for pm :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by golf gti16v Jada, har solgt de til deg, men var nede på postkontoret og fikk vite at det kom til å koste ganske mange hundre kroner å få sendt de til deg og så kunne hun på postkontoret ikke love å få sendt de i like fin form som de er i nå :) så med mindre du kjenner en som skal til sørlandet eller oslo i løpet av den nærmeste fremtid ?? :( oh... vellvell... får vell finne meg noen andre da.. lyke til med salget iallefal :) Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Gti finnes i 16 v ja ... forskjellige kammerater av meg har hatt 8 v gti , 16 v gti og en har gti g60 ... alle 4 dørs ... Siden det var med golf gti betegnelsen kom så tror jeg den uttalelsen var litt kvass ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 orph, bilder hjelper jo. Men må være til 3-dørs. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Nor-Cargo funker f.eks fint til å sende store ting. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by Orph Sonick: Jo... Kanskje jeg forhastet meg litt, men det var egentlig bare jeg som formulerte meg litt dumt.. Da VW lagde Golf GTi, var betegnelsen som jeg sa tiltenkt små motorsterke coupe'er, altså tre-dørs biler. Det jeg mente å si var egentlig at 4-dørs GTi'er ikke passet med den beskrivelsen ! Men men, det var jo de som kom med den betegnelsen, så da har de vel rett til å endre på den også :) Er til 2-dørs ja... Kan ta et par bilder i morgen ! Ta deg en tur til kongsberg du gutten min, og se om du klarer å holde følge med 4-dørs (5) golfen til dama Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by Orph Altså... fett å vri og vende på alt jeg sier :P Alle skjønner hva jeg mener ;) Den du skulle/har bygd turbo på eller ? :) ' Har planene klare, men mangler fortsatt endel deler. Skal nok få det til å snurre etterhvert. Nå sitter det en kjedelig 1.8 med litt småtrim der. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg