OleC Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Vi snakker om en kjendis som har knekt junior... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3206397 Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 hahahahahahahahhaaahhaahhaha hvordan er det mulig? hadde dama leca i musa eller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 det forklarer jo den lyse stemmen ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Kjipt for han det. Hehe. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Kjipt for han det. Hehe. :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 "Da ingen så meg, flyktet jeg ut av sykehuset, satte meg inn i bilen og kastet flaska med intravenøst i passasjersetet. Jeg tror ikke at noen har kjørt så fort fra Magdeburg til Hamburg noensinne." Er dette sant.. hehehe noen som kan bekrefte eller av krefte.... hehehehe :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Kom til å tenke på noe mere. "Da ingen så meg stakk jeg" hmmmm ja ja at ingen så han kan jo være så men mannen hadde sikkert den nesten død penis og en pose med intravenøs hengende et eller annet sted.... Sier seg selv at det er det ikke mange som gjør så lett var det vel ikke å se han.. . . hehehehehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Hmmm.. Dukker det opp flere sånne nyheter, vurderer jeg å senke tempoet litt innimellom.. men.. assa.. har kanskje hørt om det et par ganger før.. Og denne mannen klarer det TO ganger.. Sjansen er vel større for at det er han som har et problem med ett eller annet, enn at dette lett kan skje meg eller deg. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Så det er mulig. Det er jo ikke akkurat bein der nede. Han har humpet skikkelig hardt han. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 ok, er det nå man skal flytte for seg selv å droppe alt som heter koner, kjærringer, elskere? damn, høres ikke bra ut detta.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by Håkon A hahahahahahahahhaaahhaahhaha hvordan er det mulig? hadde dama leca i musa eller... Er ikke typen homse da? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Er ikke typen homse da? Jepp! Blod-homse tilogmed......:D Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by VEPSEN Jepp! Blod-homse tilogmed......:D Fydda, det forklarer kanskje mer... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Originally posted by suggen Fydda, det forklarer kanskje mer... Gjør det det? hmm... hvem tar vel ikke en tur innom bakdøra innimellom også ? :P Men.. fra spøk til revolver.. Tror det kan skje hvem som helst, dog med MYE uflaks.. uansett om man er møkkskyver eller ikke... Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Originally posted by Norsmurf Gjør det det? hmm... hvem tar vel ikke en tur innom bakdøra innimellom også ? :P Jeg får FAEN IKKE LOV! Har sikkert prøvd 200 ganger, og da overdriver jeg ikke. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg