Jakoaas Skrevet April 17, 2013 Rapporter Share Skrevet April 17, 2013 (endret) Hei. Har en Octavia 1997 på hånden 160,000 km. Men varsellampe for ABS og Airbag lyser. Er dette et kjent problem, isåfall ca-pris på repp og trenger airbag å funke i en EU-kontroll? Er det andre ting jeg burde sjekke før jeg eventuelt kjøper bilen? På forhond takk:)) Endret April 17, 2013 av Jakoaas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakoaas Skrevet April 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2013 SKODA OCTAVIA 1U Karosseritype: 4 d Prod.måned: - Førstegangsreg: 19971013 Understellsnummer: TMBZZZ1U2V2030275 Motorkode: AEH Effekt (kW): 74 Drivstoff: Bensin Girkasse: MANUELL Dekk: 195/65 R 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 17, 2013 Rapporter Share Skrevet April 17, 2013 ABS feil er ofte en sensor på ett av hjulene (=billig), men det kan og være ABS styreenhet som er defekt (=dyrt). Airbag lampe er ofte p.g.a. en dårlig kontakt, typisk til airbag i førersetet. Utlesing av feilkoder vil gi mere info. Airbag skal så vidt jeg vet ikke gi feil på PKK, men ABS feil vil. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg