sirsnare Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Har kikket litt og tenkt litt på å anskaffe meg en linjedriver til Andromedaen min,så jeg får 18v istedet for 5v,som det er på spiller`n Men hva er pluss/minus sidene med en linjedriver mener dere?? Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Pluss: Equalizer (kjekt å ha), og mye vanskeligere å få støy inn på forsterkern. Minus: Mulig kvalitetstap? (Noe man ikke har kjangs å høre med mindre man kobler dette opp til et hjemmeanlegg til 200.000+) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 litt ot. men har en phoenix gold linjedriver liggende her.øker fra 2 volt til 8 volt. men denne er det ikke eq på da. Men eg merket STOR forsjell når eg brukte den. Noen som vil ha den ? Hva den driveren der kostet ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kindher Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 er det veldig viktig og ha slik signalprosessor? får en veldig mye finere lyd ut av anlegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg