Gå til innhold

Verst design...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jens

Av alle biler i verden, så vil du ha en Panda som vinterbil??

Hvis du kjører i en brøytekant blir du sikkert lam fra livet og ned...

For kjøringas skyld så er det ingen god bil nei, men kan være artig å ha en så ubruklig bil at du og andre får en god latter hver gang du skal ut å kjøre ;)

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde først tenkt til å poste et bilde av Hyundai Coupe som den bilen jeg synes fortjener tittelen "Verst design". Men så kom jeg på en bil jeg så på Auto, Motor und Sport for noen år siden. Bilen er amerikansk og skulle være det ypperste innen design og luksus, men som dere ser så har amerikanerne nok en gang designet en bil som får magen til å vrenge seg, denne gangen under navnet Stutz.

stutz.jpg

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent alt av Franco Sbarro sitter under paraplyen "værst design".

For dere som klarer å finne noe om den på nettet (for det har jeg ikke klart) kan dere glede dere over "The Aurora Safety Sedan" lagd på 50'tallet av en pengelens biskop i USA. Har lest om den i flere "classic" blader, og tro meg, den må være noe av det aller værste verden noensinne har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo 3-serie e eplestygge, men endå styggere e lada samara.. eg pleier å si at det fins håp for alle biler, men samaraen tror ikkje eg kan bli fin.. http://pics.autodb.no//autodbbilder/bjeldeco//4341.jpg

fiaten tidligere i tråden e vel endå styggere enn disse og..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider