Mr.Stream Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by Manuell Fiat sin verson av en frosk! Støtter Manuell helt og fullt på denne. Så kommer Hyundai Atos Prime på en god andreplass. Like bak Tyota Yaris Verso. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 er vel ikke så vanskelig å tegne en golf 1og2 med linjal eller Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by Mirus Personlig synes jeg det er lite som slår gamle Saab'er Heeey den der var feet. Den fronten er jo bare mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by 70c fet potte... Og 3 eika kapsler er jo et must puke puke puke Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by Tombra fet potte... Og 3 eika kapsler er jo et must puke puke puke Sikkert tre hjulbolter på hvert hjul også.:D Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by MAGUN Volvo 480 Den er bare så fantastisk stygg! :???: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Til å begynne med tar jeg sterk avstand fra all den kunnskapsløse Panda-dissingen som skjer her omkring! Femti gasillioner sydeuropeere har ikke tatt feil, Panda er en genistrek. Fantastisk plassutnyttelse, det finnes ingen annen bil i denne klassen en fullvoksen nordmann sitter såpass godt i. Gode kjøreegenskaper. Vaskbare setetrekk! Til sitt bruk - effektiv A til B-transport i storby - er det veldig lite som slår den. Mine nominerte: Toyota Yaris (og styling hjelper ikke) Daihatsu Sirion (her ses en heltemodig eier i ferd med en kosmetisk oppgradering) Hyundai Elantra: Var pen, faceliftet til å bli estetisk forbrytelse mot menneskeheten. Interiøret på Nissan Primera (kombinenerer dårlig brukervennlighet med høy brekningsfaktor på en forbilledlig måte) Var i allfall det jeg kom på i farten :) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by bjirn Men så fant jeg jo en tøff en av den da! Nemlig! Den der er jo bare morsom da! Kunne hatt en sånn som morro bil. Fiat Multipla som var nevnt tidligere her er forresten så stygg at den er litt kuul, hehe. BMW Compact er ikke noe dumt eksempel i denne tråden, men tror det styggeste jeg kan komme på i farten må være denne: Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 manuell's froske-fiat får min stemme ivertfall. sett den rundt om kring i annonser! hva i helsikke tenkte de på da de lot denne kjerra trille ned produksjonsbeltet? hva er forskjellen på disse to? den ene flyr bare om du kjører den utfor en skrent. stygge er de begge to. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Fiat`n mangler vinge ;) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Denne krever en plass i denne tråden. Noe mere uestetisk enn dette vet ikke jeg om. Og at de kaller det Norges mest solgte sportsbil er provoserende. For jeg vet om mye annet som selger bedre som burde vært kalt sportsbil hvis denne er sportsbil. Vi får ta med denne og. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Jeg skal være enig med deg på den første, men den siste Coupe'en er da langt fra stygg. Jeg vil si den er pen jeg. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by Slim! Jeg skal være enig med deg på den første, men den siste Coupe'en er da langt fra stygg. Jeg vil si den er pen jeg. Helt enig med du, jeg vil gå så langt som å si at den er ganske så fet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by Hawkon manuell's froske-fiat får min stemme ivertfall. sett den rundt om kring i annonser! hva i helsikke tenkte de på da de lot denne kjerra trille ned produksjonsbeltet? hva er forskjellen på disse to? den ene flyr bare om du kjører den utfor en skrent. stygge er de begge to. Forskjellen er: Den øverste er en frosk, den nederste er en delfin. Likheten er: Begge koser seg i vannet, men er pattedyr. :p Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by Manuell Forskjellen er: Den øverste er en frosk, den nederste er en delfin. Likheten er: Begge koser seg i vannet, men er pattedyr. :p frosk er vel krypdyr eller noe? :D fant enda en forskjell: fiaten har 'cockpiten' øverst, airbus'n har den under. fremdeles samme mote, fremdeles like stygg. sikkert samme designeren av begge, rart ikke airbus har saksøkt fiat for brudd på patenten eller noe :rolleyes: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg