Gå til innhold

Det rette sted å kjøpe spill!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Sikkert mange av dere som allerede er klar over det. Men igjen, sikkert mange av dere som ikke er klar over det. Skal dere kjøpe spill, så kjøp via Play.com.

Prisene der kan ikke sammenliknes med norske priser i det hele tatt, og man får det man bestiller til riktig pris. Var i militæret, så bestilte romkameraten min 4 PS2 spill, fikk spillene samme uka som han bestilte dem, til en billig penge.

"When in stock, discs are usually dispatched within 24 hours and are sent First Class. Remember postage and packing is completely FREE. Out of stock items will be dispatched as soon as they are available. If a title is out of stock it can take between 4 and 21 days for dispatch. Deliveries usually take 3-5 working days."

Pris eksempler:

Colin McRae Rally 04 - £17.99 Delivered PC Version (Play.com )

Colin McRae Rally 04 - £27.99 Delivered PS2 Version (Play.com )

Colin McRae Rally 04 - Pris: 549,- PS2 Version (Spaceworld)

WRC 3 - £34.99 Delivered PS2 Version (Play.com )

WRC 3 - Pris: 549,- PS2 Version (Spaceworld)

Leter dere etter en valuta kalkis? Valuta kalkulator

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Originally posted by e321

Hvordan er det med frakt til Norge?

Hva kommer frakten på sånn ca for splinter cell 2 som koster £22.99?

Gratis frakt....

Men blir mva om prisen blir over 200 nok....(24% og 70 i gebyr av posten, om jeg husker riktig...)

Kjempebra tilbud på filmer og musikk oxo....

Og sender alt hver for seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til en ting når jeg så på spesifikke detaljer på f.eks driver 3 til ps2, og det står det at det kun funker til britiske ps2'er? Er det noe forskjell på maskinene da?:eek: Litt surt visst man har bestillt seg spill, og så funker de ikke..

Men siden kompisen din hadde kjøpt seg spill derfra så var han vel også klar over dette regner jeg med? Med andre ord, det vil funke?:rolleyes:

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun funker på britiske? syntes det hørtes rart ut. han jeg var med i militæret var ihvertfall ikke redd for at de ikke skulle funke. Faktisk har jeg aldri hørt at det kun funker på britiske. Men ta å hør med noen andre her, jeg har aldri bestilt spill der før.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider