reyes Skrevet April 21, 2013 Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 Gjelder en 2006 med bi-halogen og sving og kurve lys. Er sånn at det ene lyset har hengt seg opp på fjernlys funksjon. Dvs at jeg kjører med fjernlys på ene lykten og nærlys på andre lykten. Fjernlyset styres elektronisk ved at lys skjold åpner og lukker seg inne linsen. Det bestemmer lys mengden. Og jeg tror skjoldet har hengt seg opp i åpen posisjon. Jeg har prøvd å dunke litt på mekanismen uten hell. Neste blir og prøve sikringer, kanskje restarte lampen. Noen som har opplevd lignende? På forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 21, 2013 Rapporter Share Skrevet April 21, 2013 Mål om spenningen til 'skjoldet' går av og på når du veksler mellom nær- og fjernlys. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet September 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Problemet er løst. Var lyskjoldet mellom linse og reflektor som hadde skilt seg fast. Brukte en lang tynn skrutrekker og dunket lett på reflektoren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg