R666 Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Er det mye å hente ved porting av topp på en GT-R?:rolleyes: Lurer på å få den portet til sommeren. Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Jeg portet toppen til en nordlending som jobbet hos Chrico bil i oslo. Har ikke hørt noe om resultatet men du kan jo sjekke med ham, husker ikke hva han het. Tror det har masse å si på toppeffekten siden konstruksjonen er slik den er originalt. Hvis du ser inn så er det jo lagt opp til at mesteparten av lufta skal gå inn i bare en av kanalene. Smart konstruksjon for å få opp lufthastigheten på lavere turtall da men tror det bremser litt på full flow Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Hva er normal pris på slikt da? va en som kunna gjær de fær en 4-5000 kr. men bli nokk smekka inn en stær intercooler fær den tid :D .... litt bytte av dumpventil å slik, sleppe ut luft fær tile na likkje jækeln frammi der. anger2 Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by tcr Jeg portet toppen til en nordlending som jobbet hos Chrico bil i oslo. Har ikke hørt noe om resultatet men du kan jo sjekke med ham, husker ikke hva han het. Tror det har masse å si på toppeffekten siden konstruksjonen er slik den er originalt. Hvis du ser inn så er det jo lagt opp til at mesteparten av lufta skal gå inn i bare en av kanalene. Smart konstruksjon for å få opp lufthastigheten på lavere turtall da men tror det bremser litt på full flow Var nok min topp du portet, sendte meil til det at bilen går som fan med den. men så e det jo dem fans girkassan.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Det var hyggelig å høre, leit med gearkassa da men.... Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Forbruksvare kalles det.. Girkasse, bremseklosser, skiver, vindusviskere osv osv. :D Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 ja har for det meste forbruk av 3 gir jeg. må kansje slutte å spinne ut 3gir når man skal teste..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg