Gå til innhold

Ha skal jeg velge?!

Ranger emnet


CZT

Hva slags bil skal CZT velge?!  

43 stemmer

  1. 1. Hva slags bil skal CZT velge?!

    • Toyota Supra - gjør seg bra i garasjen..
      8
    • Nissan 200SX 97- Fornuftig og kan kjøres med det samme..
      17
    • Mazda RX7 - ulempen er 2 seter da..
      9
    • 300ZX TT - Old School er da best?
      7
    • Mitsubishi Eclipse - sjelden bil.. men fwd..
      1
    • Alfa Romeo 156 - har alltid likt italiensk..
      0
    • Fiat Coupe Turbo Plus - er svak for disse..
      2


Anbefalte innlegg

Dette er kanskje litt teit, men jeg skal hente bil i tyskland i begynnelsen av desember. Har bare ikke funnet ut hva slags bil jeg skal ha.

 

Drømmen er jo en Supra, men da har jeg ikke råd til å ta engangs avgifta med en gang så da blir det jo litt waste også..

 

Håper folka kan hjelpe meg litt på vei, da dette ikke er noe lett..

 

Jeg er snart 19, men har ingen planer om å ta opp lån! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt synn at du ikke kan kjøpe flere !!! :D

 

Men ! Nissan 200sx !! det er en gorm bil enkelt og greit !

 

300sx ! Den er jo helt vill... men jeg syntes den er litt i dyreste laget for en så "gammel" bil !

 

Mishubishi Eclipse ! får du denne i 96 eller nyere med 2,0l Turbo motor, så er ikke valget så veldig vanskelig ! det er faktisk avgjort på forhånd! :)

 

Vel... når det gjelder Supra... hehe... trenger jeg og si mere ! *drømme* har du så mye penger så kansje skyline ? ;)

 

Vel det er det jeg mener tror jeg... men jeg er ikke sikker ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 SX S14 1997- er egentligt det jeg vurderer og kjøpe, men i det siste har tvilen slått litt inn..

 

Skyline vurderer jeg ikke da de er ekstremt dyre og høyreratta (kan jo konverteres, men jeg driter ikke penger)...

 

 

Så hva sier dere.. skal jeg vente til neste sommer og handle Supra eller stupe i det med en litt billigere bil..? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

 

Min mening er da at du burde vente til sommeren og kjøpe deg en supra......

 

Det er den feeeeeteste bilen!!!

 

 

Faen.. lett påvirkelig som jeg er så blei jeg i tvil igjenn nå..

Får høre med banken om et lite lån og sjekke mulighetene..

 

Hvordan ligger det ann med f.eks forsikring av en 18/19 åring på en Supra? dødfødt? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CZT

 

 

Faen.. lett påvirkelig som jeg er så blei jeg i tvil igjenn nå..

Får høre med banken om et lite lån og sjekke mulighetene..

 

Hvordan ligger det ann med f.eks forsikring av en 18/19 åring på en Supra? dødfødt? :rolleyes:

 

Hvis forsikringsselskapet i det hele tatt forsikrer den bilen, blir det latterlig dyrt! Ville ha sjekket de forskjellige alternativene først, kjipt om du ikke får råd til forsikringen... Har du snille foreldre som forsikringa kan stå på?

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår