Gå til innhold

Ha skal jeg velge?!

Ranger emnet


CZT

Hva slags bil skal CZT velge?!  

43 stemmer

  1. 1. Hva slags bil skal CZT velge?!

    • Toyota Supra - gjør seg bra i garasjen..
      8
    • Nissan 200SX 97- Fornuftig og kan kjøres med det samme..
      17
    • Mazda RX7 - ulempen er 2 seter da..
      9
    • 300ZX TT - Old School er da best?
      7
    • Mitsubishi Eclipse - sjelden bil.. men fwd..
      1
    • Alfa Romeo 156 - har alltid likt italiensk..
      0
    • Fiat Coupe Turbo Plus - er svak for disse..
      2


Anbefalte innlegg

for min egen del så ville jeg tatt RX-7...den er vel den billigste av det gromme?? den er jo kjempe pen original, for ikke å snakke om når den er stylet..motoren er vel oxo ganske så lett trimmet..og..selv med 2 seter så er det vel du som skal kjøre bilen? da hadde jeg driti i de andre setene :D

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må huske at det faktisk ikke er _alle_ som gidder å ha wankel...med tanke på at det er en god del mer arbeid å holde dem i god stand (kortere service-intervaller, hyppigere oljeskift,og dyrere deler,pluss at det er veldig få som har skikkelig peil på wankel i Norge)...

 

men,har man lyst til å skru å lære litt selv,så er nok wankel (RX7) et morsomt valg :D

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitsubishi Eclipse GS-T, tror jeg den heter.. 2liter turbo og 4wd. Har hørt den er beinsolid. Vurderte å kjøpe en slik for et par år siden. Grunnen til at jeg gav opp var at jeg ikke kunne finne et bra eksemplar. Dette var før Fast and the Furious-effekten, så det er mulig det finnes fler av dem nå.

Har hørt bare bra ting om disse bilene. Styling og trim-deler er det plenty av..

Lykke til uansett hva du velger :)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CZT

Dette er kanskje litt teit, men jeg skal hente bil i tyskland i begynnelsen av desember. Har bare ikke funnet ut hva slags bil jeg skal ha.

 

Drømmen er jo en Supra, men da har jeg ikke råd til å ta engangs avgifta med en gang så da blir det jo litt waste også..

 

Håper folka kan hjelpe meg litt på vei, da dette ikke er noe lett..

 

Jeg er snart 19, men har ingen planer om å ta opp lån! :D

 

Jeg ville glemt 200SX med en gang ihvertfall, den er jo like vanlig som Ascona B var for noen år siden..

 

300ZX er jo en tøff sak..

 

Men hvis du først bestemmer deg for 200SX har jo eirikoo en til salgs, den er jo eid av en som virkelig bryr seg om bilen og, bare som et tips..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha deg supra, må du vende deg til en hverdag i bakgrunn av av de to, trur jeg. det er lixom to værstinger av de her, så jeg hadde valgt noe annet.

 

 

200sx s14a; du får mye for pengene, men det begynner kanskje å bli mange av dem, hvis det er en sjelden bil du er på utskikk etter....

 

jeg hadde gått for 300zx, en kompromisløs bil med vanvittige kjøreegenskaper, og vips har du 400hk den første uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår